Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:763979
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Jaunā produkta izstrādes process    4
1.1.  Produkta dzīves cikls    4
1.1.1.  Izstrāde    4
1.1.2.  Ieviešana    4
1.1.3.  Attīstība    4
1.1.4.  Briedums    5
1.1.5.  Kritums    5
1.2.  Jauno produktu izstrāde    7
1.2.1.  Jaunu produktu izstrādes virzieni    7
1.3.  Jauno produktu izstrādes posmi    8
  Jaunā produkta virzīšanas tirgū metodes    10
2.1.  Virzīšanas tirgū metodes kā pircēju lēmuma par jauniem produktiem pieņemšanas ietekmējošais faktors    10
  Jaunā produkta reklāma    13
  Jaunā produkta realizācijas veicināšanas (PRV) pasākumi    20
2.4.  Sabiedrisko saskaru nozīme jauno produktu virzīšanā tirgū    24
2.5.  Personiskās apkalpošanas izmantošana jauno produktu virzīšanā tirgū    25
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Literatūras avotu saraksts    29
Extract

1.1.1. Izstrāde
Tā ir ideja par jauniem tirgiem un jauniem produktiem, tā ir meklējumu posma stadija. Minētais posms var būt ilgstošs, ja jaunā produkta pamatā būs izgudrojums, jauna tehnoloģija, - ja uzņēmums veiks inovāciju. Periods, kad notiek jauna produkta izstrāde un sagatavošana ieviešanai tirgū, uzņēmums vēl nepārdod produktu, bet iegulda naudas līdzekļus tā izstrādes procesā.
1.1.2. Ieviešana
Tas ir tirgus attīstības posms – produkts/pakalpojums parādās tirgū un pakāpeniski palielinās tā realizācijas apjoms. Realizācijas apjoms aug ļoti lēni, jo ir:
Lēns ražošanas jaudas pieaugums;
Produkta/pakalpojuma ražošanas tehniskās problēmas;
Nepietiekama reklāma un mazumtirdzniecības uzņēmumu trūkums;
Patērētāju nevēlēšanās mainīt savus ieradumus;
Augstās preču cenas.
Pircēji uzzina par jaunā produkta/pakalpojuma esamību un pieņem lēmumus par jaunā produkta pirkšanu. Uzņēmums gandrīz nesaņem peļņu no realizācijas, jo ir lielas izmaksas, kas saistītas ar produkta/pakalpojuma ieviešanu. Svarīgi ir ražotāja un patērētāja tiešie kontakti.
1.1.3. Attīstība
Tas ir periods, kad produkts/pakalpojums tirgū tiek atzīts un jūtami pieaug tā realizācijas peļņa. Leņķis par kādu mainās pārdošanas apjoma raksturojošā līkne, liecina, cik lielā mērā pircēji dod priekšroku jaunajam produktam, un signalizē par cita mārketinga darbības nepieciešamību, lai iedarbotos uz pircēju. Vienlaikus šajā posmā tirgū iekļūst jauni konkurentu produkti/pakalpojumi. Konkurentu skaita palielināšanās sāasina cīņu par preču sadales kanāliem, parādās centieni radīt savus vai kontrolējamus kanālus.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1312305
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register