Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:110856
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.10.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ņemot vērā to, ka preces pārdošanas apjomi arvien pieauga, prece palika arvien pieprasītāka, tad var teikt, ka eklēri ir nonākuši trešajā posmā – Briedums. Kā rezultātā pašlaik ir izveidousies viena no brieduma fāzēm kas ir Stabilais briedums, kad realizācijas apjomi ir vienmērīgi un pircēji ir esošie, kas jau ir iemantojuši uzticību šim produktam. Līdz ar to pašlaik uzņēmuma īpašniekiem ir jācenšas turpināt iesākto, lai nezuadētu esošo pircēju uzticību un turpināt piesaistīt jaunus pircējus, veicināt jaunas mārketinga kampaņas, kā arī iekarot jaunu tirgus daļu – kā jau tas ir iesākts, piemēram mēģinot esošo produkciju pārdot ārpus Rīgas.

Raugoties uz nākotnes perspektīvām, ja uzņēmums turpinās augt un attītīties un attīstīs esošo preču klāstu un piedāvās pircējiem arī ko jaunu, tad uzņēmumam un esošajam produktam ir izredzes arī nākotnē noturēt savas līderības pozīcijas. Jāspēj pareizi veidot mārketinga politika, nevar zaudēt kvalitāti un cenām arī jābūt pircējam draudzīgām, tā varēs panākt to, ka pircēji paliks uzticīgi un pirks arī nākotnē ieviestos jaunos produktus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register