Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:534625
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KAS IR PRODUKTS, UN TĀ CENA?    4
1.1.  Produkts un cena    4
1.2.  Jaunu preču ieviešanas process    6
2.  SIA „U.PĒTERSONA NEKUSTAMO ĪPAŠUMU BIROJA” UZŅĒMUMA ANALĪZE    9
2.1.  Uzņēmuma raksturojums, mērķi un galvenie uzdevumi    9.
2.2.  Uzņēmuma „x” mārketinga aktivitātes    11
2.2.1.  Produkts    11
2.2.2.  Cena    12
2.2.3.  Sadale    13
2.2.4.  Virzīšana tirgū    13
2.3.  Konkurentu darbības analīze    19
2.4.  SVID analīze    20
3.  JAUNU PRODUKTU ATTĪSTĪBAS TENDENCES LIEPĀJĀ    22
3.1.  Pašreizējā situācija Liepājā jauno mājokļu tirgū    22
3.2.  UPB iespējas Liepājas nekustamo īpašumu tirgū    27
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    30
Extract

Katras valsts ekonomisko, politisko un sociālo attīstību nosaka un ietekmē tās īpašumā esošie nekustamā īpašuma resursi - zeme, derīgie izrakteņi, ēkas, būves u.c. Nekustamais īpašums ir viens no svarīgākajiem ekonomiskajiem resursiem un viena no būtiskākajām nacionālās bagātības sastāvdaļām, kas kopumā veido vairāk kā 50% no visām pasaules bagātībām.[8.]
Liepājā šobrīd attīstās strauji būvniecība. Kā pirmo un galveno iemeslu būvniecības straujajam pieaugumam var minēt pieprasījuma pieaugumu pēc dažādu veidu objektiem. Lielākais pieprasījums ir jaunu dzīvojamo platību sektorā.
Kursa darba mērķis ir teorētiski un praktiski apskatīt jaunu produktu nepieciešamību patērētājiem, novērtēt mārketinga aktivitātes, kā arī tirgus situāciju ieviešot jaunu produktu nekustamā īpašuma tirgū Liepājā. Veicot šo darbu, tiks analizēti tagadējie piedāvājumi un meklētas jaunas iespējas nekustamo īpašumu tirgū.
Prakses atskaites darba uzdevumi:
teorētiski parādīt jaunu produktu ieviešanas procesu;
raksturot uzņēmuma darbību, galvenos uzdevumus;
raksturot uzņēmuma mārketinga aktivitātes;
novērtēt jaunu produktu piedāvājumu tendences nekustamā īpašuma tirgū;
pētīt un analizēt UPB iespējas piedāvāt jaunu produktu;
izstrādāt secinājumus un priekšlikumus par iegūto kopējo informāciju;
Kā literatūras un datu galvenais avots, galvenokārt, tiks izmantota dažāda profesionālā literatūra, interneta sniegtā informācija un nepublicētie UPB materiāli.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register