Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:859828
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.03.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Jaunu produktu ieviešana tirgū    4
2.  Jaunas preces plānošana    7
3.  Jaunas preces attīstīšana    8
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Virzīšana tirgū ir viens no tirdzniecības kompleksajiem elementiem. Galvenais mērķis preces virzīšanai tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu preci vai pakalpojumus. Pircēji tiks iedrošināti pirkt jaunu preci, ja ieraudzīs tās reklāmu avīzē, žurnālā, televizora ekrānā. Viņiem var izdalīt bezmaksas preču paraugus vai iedot nogaršot kādu pārtikas produktu. Pircēju var piesaistīt ar izstādēm, preču demonstrēšanu veikalos, reklāmām vai sludinājumiem uz autobusiem, trolejbusiem vai pa radio.
Virzīšana tirgū sastāv no:
Reklāmas;
Pārdošanas veicināšanas;
Netiešās reklāmas;
Tiešās pārdošanas.
Katram no šiem elementiem ir svarīga loma tirgzinībā [3, 196.].
Pieņemot lēmumus par produkta ieviešanu, jāveic potenciāla tirgus izpēte. Ja uzņēmums izvēlas mārketinga testa metodi, kad produkts tiek ieviests nelielā ģeogrāfiskajā reģionā, lai pārliecinātos, cik veiksmīgi to iespējams pārdot, tas ļauj ietaupīt naudu reklāmai, bet tiek zaudētas iespējas pārsteigt ar pilnīgi nepazīstamu produktu. Savukārt, ja uzņēmums izšķiras par produkta ieviešanu visā plānotajā tirgū, tad tam ievērojami līdzekļi jāiegulda reklāmā un noieta veicināšanā un pieļautās kļūdas pēc tam ir grūti labojamas. Produkta virzīšanas stratēģija ir atkarīga no uzņēmuma mērķa klientiem – vai nu tie ir jaunieveduma atbalstītāji, ātri adaptējušies pircēji, vai lēni adaptējušies pircēji …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register