Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:435555
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Jauna produkta būtība    4
2.  JAUNA PRODUKTA VEIDOŠANA    8
2.1.  Jauna produkta ideja    8
2.1.1.  Jauna produkta ideju avoti    8
2.1.2.  Ideju vākšanas metodes    9
2.1.3.  Ideju atlases metodes    10
2.2.  Jauna produkta koncepcijas izstrāde un pārbaude    13
2.3.  Jauna produkta izstrāde un izmēģinājumi    15
3.  JAUNU PRODUKTU IEVIEŠANA TIRGŪ    18
3.1.  Tirgus testēšana    18
3.2.  Jaunu produktu virzīšana tirgū    22
4.  JAUNA PRODUKTA NOZĪME MĀRKETINGĀ    25
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    30
Extract

JAUNA PRODUKTA VEIDOŠANA
2.1. Jauna produkta ideja
Jauna produkta ideja – ir vispārējs priekšstats par produktu, kuru uzņēmums varētu piedāvāt patērētājiem.
Jauna produkta ideja – ir iespējamais produkts, ko uzņēmums varētu piedāvāt tirgum.
Jauna produkta ideja – vispārējs priekšstats par preci, ko, pēc firmas domām, tā varētu piedāvāt tirgum.
Jauna produktu izstrāde sākas ar ideju meklējumiem, kuriem vajadzētu būt intensīviem. Sākumā ir precīzi jānosaka mērķi:
• uzņēmuma īpatsvara paaugstināšana tirgū;
• realizācijas apjoma palielināšana utt.
2.1.1. Jauna produkta ideju avoti
Atbilstoši izvirzītiem mērķiem tiek meklētas idejas par oriģinālu produktu, par pašreizējā produkta modifikācijām vai par produkcijas sortimenta paplašināšanu. Galvenie ideju avoti var būt:
uzņēmuma menedžeri, tirdzniecības personāls, firmas aģenti u.c.;
zinātnieki, konstruktori, patentu autori u.c.;
patērētāji un klienti.
Paralēli ir jāseko savu konkurentu precēm un jāatklāj starp tām pašas pievilcīgākās. Vēl idejas jaunu produktu veidošanai varam iegūt no izgudrotājiem, ražošanas jomas konsultantiem, reklāmas aģentūrām utt.
Uzņēmuma menedžeri var būt kā jauno ideju avots. Daudzās kompānijās vadītāji uzņemas atbildību par ideju inovāciju, bet šādos gadījumos var tikt ignorēts tirgus pieprasījums.
Ļoti bieži par ideju avotu var būt tirdzniecības personāls – aģenti, dīleri, pārdevēji. Personāls pirmais tiek informēts par pircēju sūdzībām un prasībām, pirmie uzzina par konkurentu jauninājumiem. Tāpēc daudzi uzņēmumi savu tirdzniecības personālu īpaši sagatavo jaunu ideju meklējumiem.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register