Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:514548
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Iekšējā vide    4
1.1.  Struktūra    4
1.2.  Ogranizācijas kultūra    4
1.3.  Organizācijas mērķi    5
1.4.  Organizācijas resursi    5
1.5.  Tehnoloģijas    5
2.  Organizācijas ārējā vide    6
2.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    6
2.1.1.  Klienti    6
2.1.2.  Likumdošana    6
2.1.3.  Sabiedriskās organizācijas    6
2.1.4.  Prese    6
2.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    6
2.2.1.  Valsts ekonomiskais stāvoklis    6
2.2.2.  Starptautiskās attiecības    7
2.2.3.  Valsts politika    7
2.2.4.  Zinātnes un tehnoloģiskais progress    7
2.2.5.  Globalizācijas process    7
3.  SWOT analīze    8
  Vājās puses    8
  Iespējas    9
  Draudi    9
  Priekšlikumi    9
4.  Bankas stratēģiskās vadības modeļa pamattēzes    10
4.1.  Darbības vides analīze    10
4.1.1.  Sabiedriskā vide    10
4.1.2.  Stratēģijas formulēšana    11
4.1.3.  Stratēģijas ieviešana dzīvē    11
4.1.4.  Izvērtēšana un kontrole    11
5.  Pārmaiņu raksturojums organizācijā    12
5.1.  Pārmaiņu rašanās iemesli un tās pamats    12
5.2.  Pārmaiņu procesa sekas    13
5.3.  Pārmaiņu procesa analīze    13
5.4.  Būtiskākās pārmaiņas    13
6.  Ieteikumi pārmaiņu procesa organizēšanai    14
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Autors šajā darbā rakstīs un analizēs komercbanku vērtējumu un raksturojumu, atrodoties tai pārmaiņu apstākļos. Autors pats izdomā banku, kura saucas ‘First Bank’’ un kurā notikušas pārmaiņas paplašinot komercbankas darbību. Banka atrodas Rīgā, bet tai arī ir vairākas filiāles ārpus Rīgas. Lai iegūtu pilnvērtīgāku informāciju, kas ļautu izanalizēt bankas darbību un novērtēt izmaiņas, ir jāapkopo bankas iekšējās un ārējās vides analīze. Papildus tam ir jāanalizē arī bankas stratēģija un tās realizēšana darbībā.
Situācija varētu būt sekojoša: ‘’First Bank’’ norit vairākas būtiskas izmaiņas, kas skar divu nodaļu darbiniekus. Tiek ieviesti jauni pakalpojumi klientiem un uzsākta jaunu klientu kategorijas apkalpošana. Ar to autors saprot, bankas darbības paplašināšanās. Palielinās darba apjoms sāk rasties problēmas, kas noved pie tā, ka jāreorganizē bankas struktūra un jāturpina iesāktās izmaiņas. Veicot jeb vadot pārmaiņas tiek pieļautas vairākas kļūdas, kas noved pie zemas efektivitātes. Lai izlabotu šīs kļūdas, pirmkārt ir jāizanalizē pieļautās kļūdas.
Lai uzsāktu pārmaiņas bankā, svarīgi ir izstrādāt rīcības plānu ilgtermiņā, tā lai to varētu vajadzības gadījumā pielāgot attiecīgai situācijai. Jebkuras pārmaiņas ir jāspēj pasniegt pareizi un esošo procesu novadīt tā, lai pārmaiņās iesaistītajam personālam būtu pēc iespējas vieglāk un ērtāk pielāgoties un pieņemt jauno situāciju. Šī jaunā situācija nodrošinās darba efektivitātes kāpumu ilgtermiņā, kā arī cerams neradīs kolektīvā nesaskaņas.

Iekšējā vide
1.1.Struktūra
Šajā sadaļā autors mākslīgi ir radījis ‘First Bank’’ organizatorisko struktūru, kas mazliet līdzinās a/s ‘’Hansabanka’’ struktūrai. Bankā visi darbinieki var tikt iedalīti divās daļās- Administratīvā un Pārdošanas daļās. Šāda veida sadalījums ir nozīmīgi iespaidojis bankas struktūras formu. Paša sākumā bankā tika izveidota Risku pārvalde un Klientu apkalpošanas pārvalde kā arī Operāciju pārvalde. Risku pārvalde sevī ietver kredītanalītiķus, juristus, auditorus un resursu nodaļu. Tie ir tie darbiniek, kas atbalsta Pārdošanas daļu, jeb citiem vārdiem sakot, Klientu apkalpošanas pārvaldi. Operāciju pārvalde nodrošina ‘’First Bank’’ maksājumu transakciju apstrādādi un izpildi. Šī pārvalde ietver sevī arī elektroniskos norēķinus. Līdz ar to, tiešā saikne ar produktu pārdošanu nav. Pārdošanas daļa, kas pēc darbinieku apjoma ir vislielākā, sastāv no dažādu klientu tipa nodaļām, kas savā starpā ir saistītas. Pārdošanas daļas galvenais uzdevums ir klientu piesaiste un esošo klientu apkalpošana, plus vēl jaunu produktu pārdošana un konsultēšana. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1157574
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register