Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:359120
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Ievads    5
1.  Virtuālās organizācijas jēdziens    6
1.1.  Virtuālā organizācija – komunikāciju organizācija    7
1.2.  Virtuālā organizācijas modeļa ieviešana    8
1.3.  Virtuālajās organizācijās izmantotās tehnoloģijas    11
2.  Virtuālās komandas    12
2.1.  Organizācijas projekts    15
2.2.  Darba projektēšana    16
2.3.  Komandas projektēšana    16
2.4.  Darba koordinēšana ar tehnoloģiju palīdzību    17
2.5.  Mijiedarbība starp ieinteresētajām pusēm    18
3.  Sanofi – Aventis    20
3.1.  Sadarbības programma    20
3.2.  Cilvēkresursu politika    23
  Secinājumi    25
  Literatūras un avotu saraksts    26
Extract

21. gadsimta organizācijas globalizācijas iespaidā ir spiestas strauji mainīties. Tās ietekmē straujā informācijas tehnoloģiju attīstība, kas mudina meklēt veidus kā efektīvāk izmantot šo informāciju savā darbībā, vienlaikus koncentrējoties gan uz darbinieku komfortu, gan klienta vajadzību apmierināšanu, gan panākumu gūšanu. Darba autors ir izvēlējies šo tēmu, jo virtuālās organizācijas ir jauna, līdz ar to maz pētīta parādība, kas strauji ienāk mūsdienu cilvēku profesionālajā dzīvē un ikdienā.
Darba mērķis ir gūt ieskatu virtuālo organizāciju darbības specifikā, īpašu uzmanību vēršot uz cilvēkresursu lomu un izmantošanu līdzās moderno tehnoloģiju lietošanai.
Mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti vairāki uzdevumi:
1. Noskaidrot jēdziena „virtuālā organizācija” nozīmi;
2. Izpētīt kā un kāpēc organizācijas savā darbībā ievieš virtuālo modeli;
3. Noskaidrot kādas tehnoloģijas savā darbībā izmanto virtuālās organizācijas;
4. Izpētīt pēc kādiem principiem darbojas svarīgākā virtuālās organizācijas sastāvdaļa – virtuālā darba komanda;
5. Izpētīt kā funkcionē viena no pasaulē lielākajām virtuālajām organizācijām Sanofi – Aventis.
Darba tapšanā izmantota aprakstošā pētīšanas metode, izmantojot internetā pieejamos materiālus.
Virtuālā organizācija – definīcija: Institūcija (firma, korporācija, iestāde utt.), kuras darbinieki, lai gan ir viens no otra ģeogrāfiski attālināti, tomēr spēj efektīvi darboties organizācijas labā. Šie darbinieki parasti strādā, izmantojot e-pastu un grupprogrammatūru un radot citiem lietotājiem iespaidu, ka darbojas viena vienota organizācija, kas fiziski izvietota kādā kompaktā apgabalā. Virtuālās organizācijas globālajā tīmeklī parasti veic tādas funkcijas kā samaksu par precēm un pakalpojumu pārdošanu1.

Virtuālās organizācijas var raksturot arī kā:
Elastīgs tīkls, kurā neatkarīgas vienības, ar informāciju tehnoloģiju palīdzību ir savienotas, lai dalītos savā starpā ar zināšanām, iemaņām un netradicionālā veidā apmainītos ar personīgo pieredzi.
Sadarbības forma, kuru ievieš praksē vairākas kompānijas vai institūcijas, gadījumā, kad nepieciešams ieviest tirgū kādu produktu vai pakalpojumu. Kompānijas vienības strādā savstarpējā mijiedarbībā un pasniedz sevi kā vienotu organizāciju. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register