Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:517126
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mērķis: Noskaidrot pēc kādiem kritērijiem klienti izvēlas restorānu.
Uzdevumi:
• Sadalīt restorāna apmeklētājus grupās.
• Noskaidrot restorāna apmeklētāju izvēles kritērijus.
• Noskaidrot kā mainās prioritātes restorāna izvēlē atkarībā no konkrētas situācijas/ grupas.
Hipotēze:
Klienta izvēles kritērijus, galvenokārt, ietekmē cilvēku grupa, ar ko viņš kopā apmeklēs ēdināšanas uzņēmumu.
Tēmas problemātika:
Katrs restorāns vēlas noskaidrot, kāpēc klienti apmeklē citus restorānus, nevis attiecīgo restorānu.
Metodika:
Pētījums tika veikts Krievijā 2005. gadā. Žurnāls „Pectopatop” (Restorāns), nolēma noskaidrot, kādi faktori ietekmē restorāna izvēli. „Арсенал Груп” veica aptauju modelējot 5 visbiežāk sastopamās situācijas : Ģimenes apmeklējums, darījuma tikšanās, tikšanās ar draugiem, romantiskas vakariņas, bankets. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register