Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:951821
 
Evaluation:
Published: 04.02.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    1
2.  Motivācijas definīcija un motivēšanas process    2
2.1.  Iekšējā un ārējā motivācija    3
3.  Motivāciju teorijas    4
  Vajadzību (apmierinātības) teorijas    4
  Maslova vajadzību hierarhija    4
  Alderfera ERG teorija    5
  Makklelanda sasniegumu – attiecību – varas vajadzības    5
  Hecberga divu faktoru teorija    6
4.  Motivācija un nauda    8
5.  Motivācijas loma darbu vadīšanā    9
6.  Kopsavilkums    11
7.  Izmantotā literatūra    12
Extract

Motivācija ir dzinulis, kas liek padarīt darbu labāk, gūt sekmes, sagādāt prieku sev un citiem, demonstrēt savu varēšanu. Pats nozīmīgākais faktors, kas ietekmē uzņēmējdarbību , ir cilvēks. Tieši cilvēks ir neaprēķināms un noslēpumains, un katram no tiem ir vajadzīga motivācija, jo tieši no cilvēkiem ir atkarīga gan uzņēmuma veiksmīga darbība, gan uzņēmuma iekšēja vide, attiecības un kultūra. Motivēti darbinieki ir apmierināti ar sevi un labāk veic savu darbu.
Motivēšanas teorija apskata motivēšanas procesu. Motivēšanas teorija skaidro, kāpēc darbinieki uzvedas tieši tā un ne savādāk, un kāda ir viņu motivācija. Motivēšanas teorija skaidro, ko darba devējiem vajadzētu darīt, lai pamudinātu darbiniekus pielikt visus viņu spēkus, spējas un zināšanas, lai sekmētu organizācijas mērķu sasniegšanu un tāpat arī pašu darbinieku vajadzību apmierināšanu. Motivēšanas process ir daudz sarežģītāks, nekā daudzi to uzskata un motivācijas prakse darbojas daudz efektīvāk, ja tā ir balstīta uz pareizu izpratni par motivācijas procesu.
Šo tēmu izvēlējos tāpēc, ka es strādāju tādā uzņēmumā, kur motivācija saistījās tikai ar materiālu apbalvošanu (dāvanu kartes, ceļojumi utml.), bet tas darbiniekus motivē strādāt labāk tikai neilgu laiku, jo daudziem šis apbalvojums nemaz neinteresē.
Mana darba mērķis ir izprast kāda veida motivācija motivē cilvēkus strādāt labāk un būt apmierinātiem ar savu vadītāju. Šajā darbā tiks:
definēts, kas ir motivācija;
piedāvāti vienkāršoti motivācijas procesu izskaidrojumi;
aprakstīta būtiskā un nebūtiskā motivācija;
aplūkotas dažādas motivācijas teorijas.
Motivācija tiek definēta ar ‘’uz mērķi tendētas’’ uzvedības palīdzību. Motivācija tiek izmantota, kad cilvēki sagaida, ka ar dažādām darbībām ir iespējams vadīt un izvirzīt mērķu sasniegšanu un noteikt atlīdzību – tādu, kas apmierinās viņu īpašās vajadzības
Labi motivēti darbinieki ir ar skaidri nospraustiem mērķiem, viņi zina, kas viņu pūliņi un centieni nāks par labu gan kompānijai, gan arī viņiem pašiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1147587
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register