Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:836657
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kaizena menedžmenta metode ir Austrumvalstu metode, kura ir bieži lietojama japāņu uzņēmumos. Tā galvenā ideja sastāv no mazām, bet pastāvīgām pārmaiņām organizācijā, kuras ved uzņēmumu uz priekšu, padara visu, kas nepieciešams, lai uzņēmums kļūtu labāks. Lai ievestu šo sistēmu ar nepārtrauktiem uzlabojumiem ir nepieciešams izveidot pastāvības stereotipu. Kaizen nozīme nepārtrauktu uzlabošanu personīgā dzīvē, mājas dzīvē, sociālajā dzīvē, kā arī darbā. Kad ir runa par darbu, kaizen ir domāts visiem strādniekiem, lai iesaistītu darbā gan parastus darbiniekus, gan vadošus menedžerus. Kaizen – tā ir kultūra par ilgtermiņa nepārtrauktiem uzlabojumiem, fokusētiem uz trūkumu neitralizāciju visās uzņēmuma sfērās.
Literāli kaizen nozīmē: kai – pārmaiņas un zen – kļūt labākam. Metodes būtiskie elementi ir kvalitāte, cenšanās, gatavība pārmaiņām un savstarpēja komunikācija. Kaizen attieksme atbalsta nepārtrauktu uzlabojošo pārmaiņu procesu organizācijas iekšienē.
Kaizen modelis ietver piecus nozīmīgas sastāvdaļas:
Komandas darbs
Pašdisciplīna
Iestājusies morāle
Kvalitātes cikli
Idejas pilnveidošanai
No šī pamatmodeļa izriet 3 galvenie kaizen aspekti: muda - „atkritumu” un neefektivitātes likvidēšana, 5 „S” darbības struktūra veiksmīgam menedžmentam un standartizācija.
Kaizen ar savu ietekmi uz vairākiem organizācijas funkcionāliem elementiem, spēj ar laiku novest uzņēmumu līdz ilgstošam un nepārtrauktam ienākumu menedžmentam. Pirmkārt organizācijai ir nepieciešams likvidēt „muda” – neefektivitāti un „atkritumus” ražošanas līmenī, kas radušies pārražošanas, lieko iekārtu, nederīgo produktu, pārvietojumu, ražošanas un komplektēšanas, gaidu, transportēšanas rezultātā utt.
Nākošais aspekts ir veiksmīga organizācijas vadīšana, kas tiek sasniegta ar piecu „S” palīdzību:
Seiri – kārtīgums (tidiness). Ir jāatdala to, kas ir svarīgs darbam, no tā, kas nav. Šī darbība palīdz ievērojami atvieglot darbu.
Seiton – kārtība (orderliness). Ir iespējams palielināt efektivitāti, pieņemot apdomātus lēmumus materiālu, iekārtu un datu izvietošanā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register