Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:747407
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Lēmumu pieņemšana

Lēmumu pieņemšana mārketingā ir tieši sasaistāma ar pircēju uzvedību. Analizējot pircēju pirkšanas lēmumu pieņemšanu, nepieciešams izpētīt, kas pieņem lēmumu, pircēju tipus un šī procesa posmus. Pircēja lēmumu pieņemšana nav vienveidīgs process. Lēmumu pieņemšanai ir būtiska atšķirība vai pircējs vēlas iegādāties maizi vai, piemēram, automašīnu.

1. tabula parāda pircēja lēmumu pieņemšanas procesus atkarībā no pirkuma vērtības (apjoma, cenas) un pircēja iesaistīšanās pakāpes veicot pirkumu.

Pirmajā līmenī izšķir lēmumu pieņemšanu un paradumus. Lēmumu pieņemšanas procesā , pircējs izvērtē dažādas preču zīmes un meklē informāciju par tām, bet tajā pat laikā paradums, liek pircējam izvēlēties vienu un to pašu preču zīmi, ar nelielu vai reizēm pat vispār bez izvērtēšanas un informācijas meklēšanas.

Otrais līmenis izšķir zemu vai augstu iesaistīšanos pirkumā. Ar iesaistīšanos tiek domāts, produkta nozīmīgums pircējam, jo vairāk sociāli nozīmīgs produkts vai lielāks risks veicot pirkumu, jo lielāka pircēja iesaistīšanās pirkumā.

Kategorizējot pircēju lēmumus divos līmeņos, veidojas četri lēmumu procesa veidi – sarežģīta lēmuma pieņemšana, uzticēšanās preču zīmei, variantu meklēšana un parastā rīcība. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register