Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:785985
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tirgus analīze    4
1.1.  Īss uzņēmuma apraksts, produkta konkurējošās priekšrocības    4
1.2.  Mikro un makro vides analīze    5
1.3.  Tirgus raksturojums, lielums, attīstība    9
1.3.1.  Tirgus, produkta raksturojums    9
1.4.  Konkurences un konkurentu analīze    14
1.4.1.  Konkurence    14
1.4.2.  Konkurentu analīze    15
2.  Uzņēmuma iekšējā analīze    17
2.1.  Segmentēšana un pozicionēšana    17
2.2.  Mārketinga mix elementi    18
2.3.  Produkts    18
2.4.  Cena    18
2.5.  Sadale    18
2.6.  Virzīšana    19
2.6.1.  Reklāma    19
2.6.2.  Preču realizācijas stimulēšana    20
2.6.3.  Sabiedriskā saskarsme    22
2.6.4.  Tiešā pārdošana    23
3.  SVID analīze    24
4.  Mārketinga mērķi un stratēģijas turpmākai uzņēmuma darbībai    27
4.1.  Mārketinga mērķis    27
4.2.  Stratēģiju veidošanas pieejas    28
4.3.  Mārketinga metode    29
4.4.  Ieteikumi Tiesu Namu Aģentūras izdevniecībai    30
  Secinājumi    32
  Literatūras saraksts    33
Extract

Mārketinga uzdevums ir aptvert cilvēku vēlmes un vajadzības, un piepildīt tās. Pētot tirgu, var noskaidrot pēc kā ir pieprasījums, un radīt piedāvājumu, lai tirgus būtu pilns, patērētājs būtu apmierināts un tirgotājiem sasniegta vēlamā peļņa.
Kvalitatīva tirgus izpēte garantē panākumus mārketinga komunikācijā, tātad,arī biznesā, ko ir plānots veikt. Nepētot tirgu nav iespējams noskaidrot īsto stratēģiju, lai bizness nestu cerētos panākumus.
Tiesu Nama Izdevniecība neņem vērā mārketinga teorijas un tādejādi nav iespējams sasniegt maksimālo apgrozījumu un panākt maksimālo biznesa efektivitāti. Tirgus izpēte prasa labu orientēšanos mārketingā un tā teorijās, lai būtu iespējams noskaidrot visus vajadzīgos apstākļus un faktus, un lai būtu iespējams veiksmīgi sasniegt vēlamo apgrozījumu un preces noietu. Pareiza preces virzīšana tirgū un mārketinga komunikācija ir vienas no uzņēmējdarbības svarīgākajām sastāvdaļām, jo ar to palīdzību tiek veidots dialogs ar klientu un pārdota preci.
Šī kursa darba tēma ir "Preces virzīšana tirgū: specializētu grāmatu izdevniecības gadījums." Kursa darbā tiek pievērsta uzmanība TNA izdevniecības izdoto grāmatu izvietošanu veikalos un to pārdošanai, kā arī tiek izanalizēts TNA preces atbilstība pieprasījumam no klientu puses. Kursa darbā ir apskatītas pārdošanas vietas un izanalizēta to efektivitāte.
Kursa darbs ir rakstīts, lai izpētītu TNA izdevniecības komunikāciju ar klientu un izdoto grāmatu pārdošanas darbību. Tiek aptaujāti vadošo advokātu un jurista biroja darbinieki, kā arī jurisprudenci studējošie jaunieši. Kursa darba gaitā ir veikta izpēte par TNA izdoto grāmatu dažādību un par to atbilstību klientu prasībām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1137008
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register