Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:685372
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklamējamā produkta apraksts un reklāmas kampaņas analīze    4
1.1.  Preces cena tā salīdzinājums ar konkurentiem    5
1.2.  Reklāmas kampaņas mērķauditorija, mērķi un funkcijas    6
1.3.  Reklāmas veidi    7
1.4.  Reklāmas kampaņas izvērtējums    9
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    10
Extract

1.4.Reklāmas kampaņas izvērtējums
Pēc darba autores domām, reklāmas kampaņa ir vērtējama, kā izdevusies, jo tā sasniedza savu mērķauditoriju un zīmols “Felix” ir ieguvis atpazīstamību kaķu barības pircēju vidū. Reklāmas bija sastopamas dažādos kanālos un tāpēc arī sasniegušas savu mērķi – atpazīstamību. Pēc darba autores domām, visefektīvākā bija reklāma, kas tika attēlota uz tramvaja, kā arī televīzijā, jo arī tieši šo reklāmu dēļ, darba autore atcerējās par šādu produktu un vēlējās izpētīt padziļinātāk.
Darba autore domā, ka iespējamās problēmas varētu būt tas, ka salīdzinoši augstās cenas dēļ, iespējams to negādāsies tik liels pircēju skaits, kā reklāmas kampaņas laikā, kad cena veikalos bija pazemināta. Būtisks trūkums un iespējamā problēma noteikti ir tas, ka veikalos tai nav izdevīgs novietojums, tādejādi pircējam ir grūti ieraudzīt produktu. Atsauksmes internetā ir lasāmas dažādas, piemēram, „Mana kaķene ēd felix-nekas izcils gan tur nav taču tos viņa ēd kā traka, vienu laiku pat dārgos profesionālos iebarot nevarēju, nu jau labprāt cienājās arī ar tiem jo konservus dodu tikai kā desertu” (Atsauksmes). Arī darba autore var teikt tikai labas atsauksmes par šo produktu, jo viņas runcis šo produktu ēd labprāt, lai gan autorei nepatīk, ka attēls un iepakojuma ir maldinošs.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1340106
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register