Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:807345
 
Evaluation:
Published: 30.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas un ētikas mijiedarbība    4
1.1.  Reklāmas izstrādes normas un ētikas pielietojums tajās    6
1.2.  Reklāmas kontrolējoši aspekti    8
1.3.  Reklāmas normas un ierobežojumi    9
2.  Reklāmas psiholoģija un ētikas kontrolē    11
  Secinājumi    13
Extract

Secinājumi
Reklāma ir viens no visefektīvākajiem pielāgošanās elementiem mārketinga komunikācijā. Taču, reklāmas regulēšanā ir nepieciešama ētikas ievērošana, jo ētika ierobežo un kontrolē reklāmas darbības sfēru. Tas ir, ētika ir abstrakta, nav tik precīzi formulēta kā tiesības, ētika katrai sabiedrībai var būt dažāda, taču reklāmas bizness mūsdienu pasaulē kļūst par globālu, viena produkta sērija ir atrodama gan Tokijas, gan Rīgas plauktos. Līdz ar to, reklāmā jāietver ētikas dažādības faktoru, lai reklāmas saturs būtu ētiski uztverts gan Japānas, gan Latvijas sabiedrībā. Tādēļ ētikas studēšana un to zināšana reklāmas biznesā ir svarīgs pamatelements veiksmīgās darbības izpausmē.
Uzņēmējdarbību ētiku mēdz raksturot arī kā kalpošanu citiem cilvēkiem, lai neaizskartu sabiedrības jūtas un neizprovocētu konkurentu doties uz tiesas prāvu par apmelošanu un nepatiesas informācijas atspoguļošanu. Kā arī nepieciešams atzīmēt, ka angļu zinātnieki konstatēja, ka cilvēki vairāk baidās no sabiedrības nosodījuma nekā no tiesas sprieduma. Taču Reklāmas nozari Latvijā pamatā regulē Reklāmas likums un Radio un Televīzijas likums.
Katras reklāmas izstrādes pirmsākumos ir nepieciešams izvirzīt mērķi, ko reklāmdevējs vēlas panākt ar atspoguļoto reklāmas saturu. Taču, izvirzot reklāmas mērķi, reklāmdevējs var kļūdīties savā izvēlē, tas ir, reklāmas mērķis sevī var ietvert neētisku saturu.
Pozicionējot kādu noteiktu produktu, veidojot tam reklāmu, ir nepieciešams ievērot divas filozofiskās pieejas: deontoloģisko un teoloģisko ētiku. Par labas reklāmas nepieciešamu nosacījumu uzskata dažādu valstu reklāmas aģentūru un tirdzniecības asociāciju profesionālās ētikas kodekss.
Viens no reklāmas uzdevumiem ir ietekmēt tās adresētu priekšstatus par reklamēto produktu, taču ietekmes spektrs nevar pārkāpt ne tiesiskas, ne ētiskas normas. Reklāma ir spēcīgs instruments, lai veidotu vai mainītu cilvēku priekšstatus par produktu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register