-
Klausīšanās prasmju pilnveidošana
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 2 | |
Annotation | 3 | |
Saturs | 4 | |
Ievads | 6 | |
1. | Klausīšanās komponentes | 7 |
1.1. | Dzirdēšana | 7 |
1.2. | Klausīšanās | 7 |
1.3. | Sapratne | 8 |
1.4. | Atmiņa | 8 |
2. | Nepareizas klausīšanās veidi | 10 |
2.1. | Pseidoklausīšanās | 10 |
2.2. | Vārdu plūdi | 10 |
2.3. | Izvēlīgie klausītāji | 10 |
2.4. | Tukšu salmu kulšana | 11 |
2.5. | Iepriekšējās informācijas asimilācija | 11 |
2.6. | Apvainojošā klausīšanās | 11 |
2.7. | Aizsargājošā klausīšanās | 12 |
2.8. | Uzbrukšana no slēpņa | 12 |
2.9. | Nejūtīgā klausīšanās | 12 |
3. | Neklausīšanās iemesli | 13 |
3.1. | Ziņu pārpilnība | 13 |
3.2. | Izklaidība | 13 |
3.3. | Pēkšņa doma | 14 |
3.4. | Fiziskais troksnis | 14 |
3.5. | Dzirdes problēmas | 14 |
3.6. | Kļūdains pieņēmums | 14 |
3.7. | Treniņa trūkums | 15 |
4. | Pētījuma rezultātu apkopojums | 17 |
Secinājumi | 29 | |
Pašvērtējums | 30 | |
Izmantotie informācijas avoti | 31 |
Secinājumi :
No tabulas varam secināt, ka 1.meitene atbildēja nepareizi uz 4.jautājumu (Kādā krāsā ir Napoleona baltais zirgs?) , un atbildes nesniedza uz 5. (Gailis uzkāpj kalna galā un izdēj olu, uz kuru pusi ola ripos?) un 7. (Mārcis stāv aiz Ilzes, bet Ilze aiz Mārča! Kā tas ir iespējams?) jautājumu, bet uz visiem pārējiem atbildes sniedza ātri un bez grūtībām.
2. Zēns sniedza trīs nepareizas atbildes – uz pirmo, otro un ceturto jautājumu. Trešajā un septītajā jautājumā atstāja tukšas vietas, pareizi atbildēja tikai uz vienu jautājumu – 6.
3. Zēns atbildēja pareizi uz pirmo, trešo un sesto jautājumu. Nepareizas atbildes sniedza uz otro un ceturto jautājumu, savukārt tukšu vietu atstāja trešajā, piektajā un septītajā jautājumā.
Secinājumi
Rakstot Zinātniski pētniecisko darbu, darba autore nonāca pie tādiem secinājumiem:
1. Kuldīgas Centra vidusskolas skolēni vairāk ieklausās tajā, ko stundās runā skolotājs.
2. Lielākā daļa Kuldīgas Centra vidusskolas sākumskolas skolēni dienas pirmajā dienā ir aktīvi, ir lielāks enerģijas pieplūdums un lielāka spēja koncentrēties darbam stundā.
3. Klausīšanos traucē blakus darbības, nogurums, slikta pašsajūta, enerģijas trūkums.
4. Lielākā daļa skolēnu bieži pieņem kļūdainus lēmumus, kuru iemesli ir pārliecība, ka skolēns saklausīja uzdoto jautājumu, uzdevumu.
5. Dzirdēšana un klausīšanās nav viens un tas pats, kaut gan ir ļoti saistīti procesi.
…
Zinātniski pētnieciskais darbs "Vai mēs klausoties dzirdam" Kuldīgas Centra Vidusskola Klausīšanās prasmju pilnveidošana Kuldīgas Centra vidusskolas sākumskolā 1.-4. klasei Zinātniski pētnieciskais darbs Darba autore: ….. …klases skolniece Darba vadītāja: ….. latviešu valodas un literatūras skolotāja Kuldīga, 2017
- Klausīšanās prasmju pilnveidošana
- Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem
- Prasme klausīties
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prasme klausīties
Research Papers for secondary school6
-
Mūzikas stundu terapija bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem
Research Papers for secondary school34
-
Sīkās roku muskulatūras nostiprināšanas vingrinājumi
Research Papers for secondary school50
-
Prasme klausīties
Research Papers for secondary school7
-
Cilvēks grupā
Research Papers for secondary school10