Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:220675
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Saturs    4
  Ievads    6
1.  Klausīšanās komponentes    7
1.1.  Dzirdēšana    7
1.2.  Klausīšanās    7
1.3.  Sapratne    8
1.4.  Atmiņa    8
2.  Nepareizas klausīšanās veidi    10
2.1.  Pseidoklausīšanās    10
2.2.  Vārdu plūdi    10
2.3.  Izvēlīgie klausītāji    10
2.4.  Tukšu salmu kulšana    11
2.5.  Iepriekšējās informācijas asimilācija    11
2.6.  Apvainojošā klausīšanās    11
2.7.  Aizsargājošā klausīšanās    12
2.8.  Uzbrukšana no slēpņa    12
2.9.  Nejūtīgā klausīšanās    12
3.  Neklausīšanās iemesli    13
3.1.  Ziņu pārpilnība    13
3.2.  Izklaidība    13
3.3.  Pēkšņa doma    14
3.4.  Fiziskais troksnis    14
3.5.  Dzirdes problēmas    14
3.6.  Kļūdains pieņēmums    14
3.7.  Treniņa trūkums    15
4.  Pētījuma rezultātu apkopojums    17
  Secinājumi    29
  Pašvērtējums    30
  Izmantotie informācijas avoti    31
Extract

Secinājumi :
No tabulas varam secināt, ka 1.meitene atbildēja nepareizi uz 4.jautājumu (Kādā krāsā ir Napoleona baltais zirgs?) , un atbildes nesniedza uz 5. (Gailis uzkāpj kalna galā un izdēj olu, uz kuru pusi ola ripos?) un 7. (Mārcis stāv aiz Ilzes, bet Ilze aiz Mārča! Kā tas ir iespējams?) jautājumu, bet uz visiem pārējiem atbildes sniedza ātri un bez grūtībām.
2. Zēns sniedza trīs nepareizas atbildes – uz pirmo, otro un ceturto jautājumu. Trešajā un septītajā jautājumā atstāja tukšas vietas, pareizi atbildēja tikai uz vienu jautājumu – 6.
3. Zēns atbildēja pareizi uz pirmo, trešo un sesto jautājumu. Nepareizas atbildes sniedza uz otro un ceturto jautājumu, savukārt tukšu vietu atstāja trešajā, piektajā un septītajā jautājumā.

Secinājumi
Rakstot Zinātniski pētniecisko darbu, darba autore nonāca pie tādiem secinājumiem:
1. Kuldīgas Centra vidusskolas skolēni vairāk ieklausās tajā, ko stundās runā skolotājs.
2. Lielākā daļa Kuldīgas Centra vidusskolas sākumskolas skolēni dienas pirmajā dienā ir aktīvi, ir lielāks enerģijas pieplūdums un lielāka spēja koncentrēties darbam stundā.
3. Klausīšanos traucē blakus darbības, nogurums, slikta pašsajūta, enerģijas trūkums.
4. Lielākā daļa skolēnu bieži pieņem kļūdainus lēmumus, kuru iemesli ir pārliecība, ka skolēns saklausīja uzdoto jautājumu, uzdevumu.
5. Dzirdēšana un klausīšanās nav viens un tas pats, kaut gan ir ļoti saistīti procesi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1369893
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register