Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:207387
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  MOTIVĀCIJA    3
1.1.  Darba motivācijas teorijas    3
1.1.1.  Vajadzību hierarhijas teorija    4
1.1.2.  Apmierinātības ar darbu divu faktoru teorija    5
1.1.3.  Motivācijas teorija un vajadzība pēc sasniegumiem    6
1.1.4.  Ekspektāciju teorija    7
1.1.5.  Taisnīguma teorija    9
1.1.6.  Mērķa izvirzīšanas teorija    11
1.1.7.  Darba raksturojuma teorija    12
2.  KLIENTU APKALPOŠANAS PROCESS    13
2.1.  Motivācija klientu apkalpošanā    13
2.1.1.  Klientu uzticība    14
2.1.2.  Attiecību nozīmīgums    15
3.  MOTIVĀCIJAS IESPĒJAS KRĪZES LAIKĀ    17
4.  UZŅĒMUMA FINANŠU ANALĪZE    19
4.1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    19
4.2.  Finanšu rādītāju analīze    19
4.2.1.  Rādītāju pieauguma tempi    19
4.2.2.  Rentabilitāte    21
4.2.3.  Likviditāte    23
  SECINĀJUMI    25
  PRIEKŠLIKUMI    26
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    27
Extract

SECINĀJUMI
1. Darba motivāciju teorijas parāda to, ka darbinieku motivāciju ietekmē savu gan vajadzību apmierināšana, gan līdzcilvēki – kolēģi, vadītāji, ģimenes locekļi, draugi, paziņas, gan pats veicamais darba uzdevums. Svarīga loma uzņēmuma ekonomiskā attīstībā un augšupejā ir uzņēmuma līdzdalībai komandas saliedētības pasākumu veidošanā, kopējās mācībās. Kā arī vadītāju sarunas ar personālu un nemateriālo novērtējumu sniegšana par darba izpildi veicina uzņēmuma efektīvu darbību.
2. Klientu apkalpošanas procesa efektivitāti nosaka darbinieku spēja komunicēt ar klientu un tas, cik lielā mērā darbinieks uzticas uzņēmumam un/vai tā pārstāvētajam produktam. Attiecīgi uzņēmumam ilgtermiņā tiek nodrošināti stabili ieņēmumi.
3. Darbinieku motivācijas veicinoši faktori krīzes periodā var būt arī nemateriāli, tādējādi uzņēmumam radot iespējas personāla motivācijai bez lieliem finansiālajiem izdevumiem. Būtiska loma ir uzņēmuma iekšējai videi, kurā darbinieki strādā.
4. Finanšu rādītāju analīze parāda uzņēmuma tendences (darbinieku skaita, atalgojuma, komentējumu un mācību izmaksu samazināšanās), kas ļauj pieņemt pareizos lēmumus, lai uzlabotu uzņēmuma darbību. Uzņēmuma finanšu rādītāji kopumā uzņēmumam ir labvēlīgi, taču vislielākā dinamika rādītājiem, kas attiecas uz personālu.

PRIEKŠLIKUMI
1. Darbinieku motivācijas veicināšanai uzņēmumam ir jāizsaka novērtējums darbiniekiem par paveikto darbu (var apbalvot – finansiāli ar prēmijām vai nemateriāli atzinības veidā), jāorganizē personāla saliedētības pasākumus, vadītājiem regulāri jāvelta sevi sarunām ar darbiniekiem, ieguldot darbiniekos gan finansiālos līdzekļus, gan radot motivācijas veicinošu darba vidi bez lieliem finanšu ieguldījumiem.
2. Jācenšas pilnveidot uzņēmuma struktūra, kas atbild par personālu, lai atlasītu pēc iespējas atbilstošākus darbiniekus, ja esošie darbinieki ir ar zemu motivācijas līmeni un prasa pārāk lielus ieguldījumus uzņēmuma efektivitātes uzlabošanā. Personāldaļas pilnveidošanas pasākumi var būt regulāra tā apmācība, var piesaistīt arējus resursus, kas specializējas personāla jautājumos tieši šī uzņēmuma nozarē.
3. Jāpārdomā uzņēmuma organizācijas struktūra – jāveido vadības un personāla tiešās komunikācijas veicināšanas pasākumi. Tās var būt neformālas sapulces, kas mijas ar kafijas pauzēm vai jebkurš cits pasākums, kas veicina labvēlīgu mikrovidi.
4. Ir jāturpina darbaspēka izglītošana, piesaistot jaunus resursus, tādējādi veicinot konkurētspēju un uzņēmuma darbības paplašināšanos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1330166
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register