Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:259270
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Profesionālā pilnveide, kā pieaugušo tālāk izglītības forma    5
2.  Klientu apkalpošanas speciālistu neformālā izglītība    13
3.  Mācību metodika klientu apkalpošanas speciālistiem    16
4.  Tālmācības metožu izveides pamatprincipi    20
  Secinājumi    27
  Biblio grāfija    29
Extract

SECINĀJUMI
Apkopjot visu iepriekš teikto acīm redzams ir secinājums ka pieaugušo izglītība ir pašsaprotama parādība mūsdienu vidē. Šāda veida izglītība pieaugušajiem ir iespējama visos vecumposmos un visās amatu kategorijas, lai gan šajā darbā tika sīkāk aplūkota klientu apkalpošanas joma tomēr to var attiecināt arī uz citu profesija pārstāvjiem. Pēc darba autores domām apvienojot amatnieka prasmes un pedagoga zināšanas un attiecīgās metodes prasmju un zināšanu nodošana varētu noritēt daudz kvalitatīvāk un ātrāk sasniedzot vēlamos rezultātus.
No iepriekš minētā var secināt, ka pieaugušo izglītībai ir tika pat liela un nozīmīgā loma kā jauniešu izglītībai. Lai gan atšķīrās motivācija un izglītības ieguves formas tomēr iespēja sevi pilnveidot ir vienlīdz auksta visos vecuma posmos. Pieaugušo izglītība lielā mērā saistās ar pieredzi. Darba un zinātniskās darbības pieredze apmāca pieaugušos gan apzināta gan neapzinātā veidā un sekmē personības pilnveidošanos. Tā pat arī jāatzīmē dažādie apzinātie zināšanu ieguves veidi pieaugušajiem, gan akadēmiskajā izglītība, gan neformālajā izglītība gan iegūstot zināšanas praktiskā darbā. Izveidojot mācību metodikas klientu apkalpošanas speciālistiem jāņem vērā gan universālie pedagoģijas pamatprincipi, gan arī jāpielāgojas specifiskajām pieaugušo vajadzībām un mācīšanās iespējām. Pastāv ļoti plašs klāst ar mācību metodēm klientu apkalpošanā tomēr varētu ieviest tajās klasifikāciju un stingrāku regulēšanu. Izstrādājot metodikas jāņem vērā tas kādu informāciju vēlamies sniegt klientu apkalpošanas specialistu profesionālajai pilnveidei. Produktu un pakalpojumu zināšanas, kopējā tirgus zināšanas, klientu ekspektāciju zināšanas, savu individuālo priekšrocību apzināšanās, saskarsmes prasmes. Visbiezāk izmantojamās metodes profesionālās kvalifikācijas celšanai, ir saistītas ar vispārējo saskarsmes spēju uzlabošanu: lomu spēles, mācīšanās no apmaiņas pieredzē, aktīva mācīšanās, situāciju analīze, sevis refleksija.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1374332
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register