Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:274772
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

3. Secinājumi un priekšlikumi par klientu apkalpošanu Parex bankā
Secinājumi:
1. Parex banka ir uz klientu orientēta organizācija.
2. Lai veiksmīgi pārdotu produktus un pakalpojumus, darbiniekiem nepieciešams iziet vairākas apmācības, kas sekmē sadarbību gan ar klientiem (ārējie klienti), gan ar darbiniekiem ( iekšējie klienti).
3. Parex bankas darbiniekiem notiek veiksmīga sadarbība ar citām struktūrvienībām, kas palīdz atrisināt klientu problēmsituācijas.
4. Parex bankai ir augstas kvalitātes klientu lojalitātes veicināšanas sistēmas- bonusu sistēma, present priekšmeti ( dāvanas) utt.
5. Klientu apkalpošanas speciālisti ir kompetenti sava jomā, bet ja rodas neskaidrības kādā problēmsituācijā, vienmēr ar kolēģu palīdzību tiek atrisinatas problēmas un jautājumi.
6. Bankas stratēģiskie mērķi un standarts palīdz sekmīgi realizēt kopējos uzdevumus un sasniegt mērķus.

Priekšlikumi:
1. Uzlabot, pilnveidot personāla atlases kritērijus, (jo šobrīd situācija ir tāda, ka trūkst darbinieku, un darbā pieņem PAVISAM neatbilstošus cilvēkus bankas profila un tēla veidošanai.)



Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register