Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:783204
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Klientu lojalitāte – teorija    3
2.  Uzņēmuma apraksts    7
3.  Tesco – problēmas, rīcība un pieredze    9
  Secinājumi    11
  Priekšlikumi    12
  Izmantotā literatūra un avoti    13
  PIELIKUMI    14
Extract

Secinājumi
1. Uzņēmumam Tesco ir 89 gadu pieredze tirgū, no kuriem pēdējie 20 ir bijuši veiksmīgākie uzņēmuma pastāvēšanas laikā.
2. Šā gs. deviņdesmito gadu sākumā, Teco izveidoja jaunu mārketinga kampaņu un lojalitātes shēmu, kas palīdzēja uzņēmumam uzsākt veiksmīgo darbību.
3. Tesco shēma bija uz Mazumtirdzniecības shēmas pamatiem bāzēta.
4. Ar shēmas palīdzību un citām inovācijām veikalos, uzlabojās uzņēmuma reputācija un tas 3.gadu laikā piesaistīja 1.3 milj. jaunu klientu
5. Pateicoties klientu un no tās izrietošās peļņas pieaugumam, Tesco no pārtikas veikala, pakāpeniski sāka darboties arī citos sektoros, kļūstot par lielveikalu un dažādu pakalpojumu sniedzēju, kā rezultātā Tesco kā paraugu izmanto daudzi mārketinga speciālisti.
6. Kopš 1995.gada Tesco uzņēmums ir līderis akciju vērtībā starp lielākajiem konkurentiem, pašlaik vērtīgāks ir tikai Marks&Spencer
7. Tesco sākotnējā shēma palīdzēja attīstīt biznesu nākamajā līmenī un bija virzīta uz klientu piesaisti, pašreizējā shēma ir daudz detalizētāka un orientēta uz klientu noturēšanu uzņēmumā.
8. Ar Klubkartes palīdzību Tesco bieži kontaktējas ar klientiem
9. Tesco neslēpj savu biznesa panākumu atslēgu – lojalitātes shēmu, informācija plaši pieejama Tesco mājas lapā,var secināt, ka uzņēmums jūtas droši.
10. Savu veiksmīgo lojalitātes shēmas paraugu, Tesco pārdevis citiem uzņēmumiem, ārpus Lielbritānijas.
11. Darbā apskatīto teoriju var salīdzināt ar Tesco un atrast paralēles, piemēram, Tesco kontaktējas ar individuāliem klientiem (un aicina klientus kontaktēties ar viņiem), radot rūpju sajūtu, kā arī pielāgo produktu piedāvājumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1384445
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register