Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:123387
 
Evaluation:
Published: 05.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMAS ATTĪSTĪBA    4
2.  MEDIJI KĀ REKLĀMAS NESĒJLĪDZEKĻI    5
2.1.  TELEVĪZIJA    6
2.2.  PRESE    7
3.  RADIOSTACIJU KLAUSĪŠANĀS LAIKA SADALĪJUMS    8
  SECINĀJUMI    11
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    12
  PIELIKUMI    13
Extract

Reklāma, kā ziņojumu izplatīšanas veids pasaulē ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēka nostāju par noteiktu produkta cenu, izplatītu informāciju par produkta pārdošanu, propagandētu noteiktas idejas utt.
Nepārprotami lielākais spēlētājs reklāmas tirgū ir televīzija. Vai vienīgais? Noteikti nē. Tam nākas konkurēt ar radio, presi, internetu un vides reklāmām. Dažāda veida reklāmām ir dažāda veida raksturlielumu vērtējumi. Radio reklāma atšķiras ar savu vienīgo iedarbes veidu – skaņu, kā arī ar masveida lietošanu un augstu ģeogrāfisko un demogrāfisko atlases pakāpi. Radio reklāma tiek uzskatīta par salīdzinoši lētu. Televīzijas reklāma izceļas ar augstu uzmanības noturēšanu pateicoties savai vizuālajai iedarbei uz skatītāju, bet ir dārga.
Uzņēmējiem izvēloties atbilstošu reklāmas nesēju ir jāpievērš liela uzmanība daudziem faktoriem, kuri šajā darbā sīkāk netiks apskatīti. Galvenā uzmanība vērsta uz mediju, kā reklāmas nesējlīdzekļu ietekmi uz patērētāju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register