Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:457108
 
Evaluation:
Published: 01.02.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Klientu segmentācijas teorētiskie aspekti    6
1.1.  Tirgus un klientu segmentācijas būtība    6
1.2.  Klientu segmentācijas modelis    7
1.3.  Tirgus segmentācijas priekšrocības    11
2.  Uzņēmuma SIA “Tamro” raksturojums    13
2.1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    13
2.2.  Uzņēmuma piedāvātie risinājumi    14
3.  Klientu segmentācijas procesa uzlabošana    18
3.1.  Esošā klientu segmentācija uzņēmumā    18
3.2.  Klientu segmentācijas procesa uzlabošana    19
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    23
Extract

Uzņēmuma panākumi, īpaši mārketinga jomā, ir atkarīgi no stabilas tirgus segmentācijas teorijas piemērošanas. Mērķēšana uz tirgus segmentu, kas atbilst stabilas segmentācijas teorijas pamatprincipiem, ievērojami palielina iespēju, ka produkts vai pakalpojums gūs panākumus, jo tas, visticamāk, izveidos stabilu savienojumu ar mērķa klientiem.
Tirgus segmentācijai ir vairākas priekšrocības. Vispārīgākajā līmenī tirgus segmentācija liek organizācijām novērtēt, kur tās atrodas un kur tās vēlas būt nākotnē. To darot, tas liek organizācijām pārdomāt, kas tām ir īpaši labi salīdzinājumā ar konkurentiem, un mēģināt gūt ieskatu ko vēlas patērētāji. Tirgus segmentācija piedāvā iespēju domāt un pārdomāt, un tas noved pie kritiskām jaunām atziņām un perspektīvām.
Ja tirgus segmentācija tiek īstenota pareizi, tā sniedz arī taustāmus ieguvumus, tostarp labāku izpratni par atšķirībām starp patērētājiem, kas uzlabo organizācijas stiprās puses un patērētāju vajadzības. Ir pierādīts, ka tirgus segmentācija ir efektīva arī pārdošanas vadībā, jo tā ļauj vērst tiešās pārdošanas centienus uz patērētāju grupām, nevis katram patērētājam atsevišķi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register