Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:907059
 
Evaluation:
Published: 05.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KLIENTU IZZINĀŠANA    5
2.  MĀRKETINGA LOMA KLIENTU PIESAISTĒ    8
2.  MĀRKETINGA VIRZĪŠANAS PASĀKUMI    13
3.  ZĪMOLS    16
4.  KLIENTU PALIELINĀŠANAS IESPĒJAS    17
5.  UZŅĒMUMA MĒRĶU VEIDOŠANA UN IZPILDĪŠANA    19
  SECINĀJUMI    20
  PRIEKŠLIKUMI    21
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    22
Extract

Mārketings ir process, kas ietver preču un pakalpojumu projektu plānošanu un izstrādi, cenu noteikšanu, pārdošanas veicināšanu un preču sadali, lai, ievērojot klientu vēlmes, sasniegtu uzņēmuma mērķus. (Amerikas Mārketinga asociācija).
Cilvēkiem, kas nav saistīti ar mārketingu, šis jēdziens nereti rada negatīvas asociācijas; diezgan izplatīts ir uzskats, ka mārketinga mērķis ir par katru cenu pārdot cilvēkiem to, kas viņiem nav nepieciešams, vai pat krāpt cilvēkus. Patiesībā mārketinga darbiniekiem ir pienākums nodrošināt, lai klienta intereses būtu pirmajā vietā, un citu speciālistu ziņā ir rūpēties, lai uzņēmuma bilance būtu pozitīva un ražošanas process noritētu vienmērīgi. Mārketinga speciālisti labi apzinās, ka klients otrreiz nepirks preci vai pakalpojumu no uzņēmuma, kas nepiedāvā kvalitatīvu produkciju par pieņemamu cenu, un, ja nav klientu, nav arī jēgas uzņēmuma darbībai. Tā kā mārketings attīstījies, mainoties no ražošanas pilnveidošanas koncepcijas līdz patērētāja koncepcijai, mainījusies arī mārketinga kā uzņēmuma vadības funkcijas nozīme. Uzņēmumam lielāko uzmanību pievēršot ražošanai, mārketingam tiek atvēlēta visai maza nozīme. Parasti tā ietver tikai komunikācijas funkciju. Mārketinga process ir aktīva mūsu dzīves sastāvdaļa. Mēs paši pat neapzināmies, kā un kad piedalāmies mārketinga procesā. Mārketinga procesi notiek mums visapkārt, un neatkarīgi no tā, vai mēs to vēlamies vai ne, tie mūs ietekmē un liek pieņemt dažādus lēmumus, kas ir saistīti ar apmaiņas procesu. Līdz ar to šī kursa darba mērķis ir apskatīt un izvērtēt vispārīgo mārketinga būtību un tā darbību ietekmējošos faktorus, kā arī globālā mārketinga būtību, tā attīstības tendences Latvijas un pasaules tirgos. Kursa darbam kā mērķis tiek izvirzīts pamatojoties uz literatūras avotiem, pētīt klientu skaita palielināšanas iespējas attiecībā uz mārketinga attīstības tendencēm.
Uzņēmējdarbība nav tikai darbošanās veids, tā ir arī noteikts uzvedības tips un stils, īpašs domāšanas veids, gandrīz kā dzīvesveids. Tas viss prasa netradicionālu risinājumu meklēšanu un ieviešanu. Tikpat svarīga ir jaunu izejvielu un jaunu tirgu meklēšana un jaunu organizācijas un vadīšanas formu ieviešana. To visu var panākt ar personisku aktivitāti, prasmi mobilizēt savu gribasspēku, gribēt un mācēt efektīvi risināt izvirzītos uzdevumus un gūt maksimālu labumu katrā konkrētā situācijā.
Ekonomiskā sacensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, ekonomiskās rīcības un motivācijas elements. Klienti paliek arvien prasīgāki, kas ietekmē konkurentu cīņu par labāku preci. Arvien lielāka kļūst vajadzība pēc jaunievedumiem tirgū un tirgus attiecībās. Tiem jābūt izdevīgākiem, efektīvākiem, lētākiem, estētiskākiem utt. Tāpēc darba autors šajā kursa darbā ir izveidojusi rīcības plānu uzņēmumam SIA „X”, kā palielināt klietu skaitu kā arī noturēt jau esošos. Uzņēmums nodarbojas ar vairumtirdzniecību, sākot pirmās nepieciešamības precēm, tādi kā maize,dārzeņi un piena izstrādājumi un beidzot ar saldumiem un alkoholiskiem dzērieniem,tirgo ar visām pārtikas precēm, kā arī tirgo ar kaķu un suņu barību, visa prece atrodas noliktavās, tiek pieņemtas arī visas sanitārās prasības. Pastāv liela konkurence, jo visiem konkurentiem ir tāda pati prece vai alternatīva. Kursa darba mērķis: novērtēt klientu skaita palielināšanas iespējas uzņēmumā SIA „X”.
Kursa darba uzdevumi:
1. Analizēt literatūru par klientu skaita palielināšanas iespējām uzņēmumā.
2. Novērtēt SIA „X“ klientu skaita piesaistes aktivitātes.
3. Izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma klientu skaita palielināšanai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1228622
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register