Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:968082
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Patērētāju zaudēšanas iemesli    4
  Klientu piesaiste    5
  Preces, pakalpojumu virzīšana tirgū    8
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Mārketinga mērķis ir panākt, lai klienti velētos veikt darījumus ar uzņēmumu, nevis ar tā konkurentiem. Lai to panāktu, mārketinga speciālistiem klientiem jāpiedāvā tieši tās preces, kuras viņiem nepieciešamas, un par tādu cenu, kas atspoguļotu preču vērtību naudas izteiksmē. Visbiežāk tiek izmantotas divas mārketinga definīcijas.
Mārketings ir uzņēmuma vadīšanas process, kas nosaka un prognozē klientu prasības un apmierina tās, nodrošinot uzņēmumam peļņu.
Mārketings ir process, kas ietver preču un pakalpojumu projektu plānošanu un izstrādi, cenu noteikšanu, pārdošanas veicināšanu un preču sadali, lai, ievērojot klientu vēlmes, sasniegtu uzņēmuma mērķus. Cilvēkiem, kas nav saistīti ar mārketingu, šis jēdziens nereti rada negatīvas asociācijas; diezgan izplatīts ir uzskats, ka mārketinga mērķis ir par katru cenu pārdot cilvēkiem to, kas viņiem nav nepieciešams, vai pat krāpt cilvēkus. Patiesībā mārketinga darbiniekiem ir pienākums nodrošināt, lai klienta intereses būtu pirmajā vietā, un citu speciālistu ziņā ir rūpēties, lai uzņēmuma bilance būtu pozitīva un ražošanas process noritētu vienmērīgi. Mārketinga speciālisti labi apzinās, ka klients otrreiz nepirks preci vai pakalpojumu no uzņēmuma, kas nepiedāvā kvalitatīvu produkciju par pieņemamu cenu, un, ja nav klientu, nav arī jēgas uzņēmuma darbībai. Tā kā mārketings attīstījies, mainoties no ražošanas pilnveidošanas koncepcijas līdz patērētāja koncepcijai, mainījusies arī mārketinga kā uzņēmuma vadības funkcijas nozīme. Uzņēmumam lielāko uzmanību pievēršot ražošanai, mārketingam tiek atvēlēta visai maza nozīme. Parasti tā ietver tikai komunikācijas funkciju. Mārketinga process ir aktīva mūsu dzīves sastāvdaļa. Mēs paši pat neapzināmies, kā un kad piedalāmies mārketinga procesā. Mārketinga procesi notiek mums visapkārt, un neatkarīgi no tā, vai mēs to vēlamies vai ne, tie mūs ietekmē un liek pieņemt dažādus lēmumus, kas ir saistīti ar apmaiņas procesu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register