Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,54 (18%)
Discounted price*:
2,45
Purchase
Add to Wish List
ID number:597574
Evaluation:
Published: 30.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Secinājumi
Mūsdienās ir ļoti liela konkurence dažādu kompāniju starpā. Katrai firmai ir jāizvēlas kā reklamēt savu produktu, kā piedāvāt to patērētājiem tā, lai nodibinātu ilgtermiņa lojālas attiecības klienta un firmas starpā. Tomēr, lai to izdarītu ir jāzina, kā komunicēt ar klientiem. Šajā referātā uzzināju to, kādi faktori ir nozīmīgi komunikācijā ar klientiem. Pirmkārt, tas ir kultūras faktors. Katrai kultūrai, subkultūrai būs savi uzskati, tādējāji priekš šīs cilvēku grupas būs nepieciešama īpaša pieeja. Līdzīgi ir arī ar cilvēka ģeogrāfisko atrašanās vietu. Piemēram, cilvēkam, kas dzīvo Āfrikā, nevajadzēs ziemas jaku, tātad šajā reģionā piedāvāt šo produktu nebūs izdevīgi.
Otrkārt, tas ir sociālais faktors, kas sevī iekļauj interešu grupas, ģimeni, sociālās lomas un statusus. Attiecīgi šim faktoram būs citas nepieciešamības, arī veidi, kā ziņu cilvēki nodod viens otram. Tirgotājiem nāksies atrast pareizo ceļu, kā sasniegt pircējus. Piemēram, bērnu rotaļlietu auditorija nav bērni, tie ir vecāki. Bērni vecākiem var tikai lūgt attiecīgo lietu nopirkt, bet lēmēji ir vecāki.
Treškārt, personālie faktori, kas sevī iekļauj vecumu un dzīves cikla fāzes, individualitāti, dzīvesstilu un vērtības. Arī šiem cilvēkiem būs citādāka pieeja no tirgotāju puses.
Lai veidotu labu un ilglaicīgu komunikāciju, un attiecības ar klientu, tirgotājiem ir jāparzina četri psiholoģiskie procesi, kuri ietekmē cilvēku, veicot pirkumu un izvēloties uzņēmumu. Tie ir – motivācija, uztvere, zināšanas, atmiņa. Katrs no šiem procesiem ir jāpārzina. Piemēram, motivācijas process mārketingā balstās uz vairākām teorijām. Kuru izvēlēties tieši savai precei un savam uzņēmumam, tirgotājam jāizvēlas pašam. Pareizi mākot pielietot šos procesus, tirgotājiem būtu jāmāk veidot labu komunikāciju un ilglaicīgas lojālas attiecības ar klientiem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,03 €
Work pack Nr. 1356400
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kompānijas ilgtermiņa lojālu attiecību veidošanu ar klientu ietekmējoši faktori”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/597574

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register