Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:287590
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Teorētiskā daļa    5
1.  Komunikācijas jēdziens    5
1.1.  Komunikācijas procesa elementi un galvenie posmi    6
1.2.  Starppersonu komunikāciju formas    6
2.  Komunikācija organizācijā    8
2.1.  Komunikācijas nozīme organizācijās    8
2.2.  Komunikācijas līdzekļi (instrumenti) organizācijā    9
2.3.  Komunikāciju veidi organizācijās    9
3.  Komunikācijas organizēšana    11
3.1.  Komunikācijas šķēršļi    11
3.2.  Komunikācijas efektivitātes uzlabošanas iespējas    12
4.  Par Lattelecom    15
  Pētījums    17
1.  Intervija    17
2.  Instrumentārijs, procedūra, pētījuma grupas apraksts    20
3.  Rezultāti    21
  Nobeigums un secinājumi    23
  Izmantotā literatūra un avoti    24
Extract

Komunikācija ir informācijas, domu, uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā.
Komunikācija ir neatņemama menedžmenta sastāvdaļa jebkurā organizācijā. Nepieciešamība pēc tās izriet jau no pašas organizācijas būtības. Tā kā organizācija sastāv no savā darbībā savstarpēji atkarīgu cilvēku kopuma, tad komunikācija kļūst par obligātu priekšnoteikumu, lai nodrošinātu atsevišķu indivīdu funkciju īstenošanu atbilstoši organizācijas mērķiem. Tātad komunikācija organizācijās nodrošina koordināciju, kas ir ļoti būtiski, jo, ja darbiniekiem nebūtu iespējas savstarpēji sazināties, viņi nespētu strādāt kopā kā viens vesels.
Kā studiju darba temats tika izvēlēts komunikācija-instrumentārijs uzņēmumā Lattelecom, konkrētāk – Rīgas reģiona Biznesa risinājumu daļā. Izvēle tiek pamatota ar to, ka tā kā pati par sevi organizācija „Lattelecom” ir vadošā elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēja Latvijā, rodas interese, kā organizācija, kas piedāvā komunikatīvos pakalpojums, pati organizē komunikāciju sava uzņēmuma iekšienē. Bez tā, mūsdienās aizvien lielāks uzsvars tiek likts tieši uz komunikācijas nozīmi jebkurā uzņēmumā, organizācijā utt., jo neskaitāmos pētījumos vairākkārt pierādījies, ka tieši komunikācijai ir viena no primārajām lomām jebkāda dibinājuma sekmīgā pastāvēšanā un produktīvā darbībā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1151725
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register