Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:150494
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.10.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  KOMUNIKĀCIJAS ORGANIZĀCIJĀ TEORETISKIE ASPEKTI    6
1.1.  Komunikācijas jēdziens un veidi    8
1.2.  Iekšējas komunikācijas nozīme organizācijas darbībā    15
1.3.  Komunikācijas ietekme uz organizācijas attīstību    18
1.4.  Efektīvās iekšējas komunikācijas nosacījumi    20
2.  SIA „LATGALIJA” IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    23
2.1.  SIA „Latgalija” raksturojums    23
2.2.  SIA „Latgalija” attīstība komunikācijas ietekmē    25
2.3.  SIA „Latgalija” darbinieku aptaujas analīze    25
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    30
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    33
  KOPSAVILKUMS    35
  Pielikums    37
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Studiju darba izstrādes gaitā tika izpētīti literatūras avoti par komunikācijas organizēšanu uzņēmumos un SIA „Latgalija” iekšējās komunikācijas organizēšanu uzņēmumā, kā arī, izanalizējot SIA, „Latgalija” aptaujas rezultātā iegūtos datus, un, pamatojoties uz iegūtiem rezultātiem, darba autors izdara sekojošus secinājumus:
1. Komunikācijas jēdzieni un komunikācijas process tiek noradīts daudzos un dažādos literatūras avotos, bet kā galveno komunikācijā un komunikācijas procesa veidošanā ir jāmin, ka komunikācijas gaitā saņemtā informācija ir saprotama abiem tās dalībniekiem.
2. SIA „Latgalija” bija ļoti interesanti novērot un izpētīt, kā notiek iekšējā komunikācija, pārsvarā komunikācija notiek pozitīvi vienam ar otru, līdz ar ko tas veido labvēlīgo iekšējo mikroklimatu, kas savukārt ietekmē uz uzņēmuma labvēlīgo attīstību.
3. SIA „Latgalija” iekšējā komunikācijā tiek izmantota gan verbālā komunikācija, kas nodrošina tūlītēju atgriezenisko saiti, gan rakstveida, ar kuras palīdzību darbiniekiem tiek nosūtīti rīkojumi, instrukcijas, noteikumi, utt.
4. Piedomājot par uzņēmuma tēla veidošanu visā pasaulē, tika secināts, ka uzņēmuma tēla veidošana sākas jau pašos pamatos – ar iekšējo komunikāciju un SIA „Latgalija” tas strādā daļēji. Tiek izmantota tehniskā komunikācija, bet maz tiek komunicēts formālās sarunās ar uzņēmuma vadību.
5. SIA „Latgalija” vadībai nav nojausmas, ka nemotivējot un neinformējot savus darbiniekus par uzņēmuma stāvokli un nākotni, izaugsmes iespējām utt. uzņēmums pats sev nemanot veido ievērojamus zaudējumus. Vadība neinformē darbiniekus par karjeras izaugsmes iespējam uzņēmumā, līdz ar ko darbiniekiem rodas iespaids, ka uzsākot darbu, kā parastais strādnieks noliktavā vai celtniecībā viņam nav karjeras izaugsmes šajā uzņēmumā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register