Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:871472
 
Evaluation:
Published: 30.01.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Komunikācijas procesa shēma    4
  Darba dalīšana, funkciju sadale un izpilde    4
  Saimnieciskās daļas funkcijas    5
  Grāmatvedības funkcijas    6
  Metodiski informatīvais centrs (MIC)    6
  Komunikācijas process    7
  Starptautiskās attiecības    8
  Secinājums    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Cik dažādu veidu ir organizācijas, tik dažādu mērķi ir katrai no tām. Piemēram, bankas piedāvā finansu pakalpojumus, skolas organizē izglītības procesu utt. Valsts institūcijas, mācību iestādes, slimnīcas un tamlīdzīgas nekomerciālas organizācijas neuztrauc peļņas iegūšana, tām pamatā jādomā par izdevumu samazināšanu. Šīs organizācijas sniedz konkrētus pakalpojumus ierobežotu budžeta līdzekļu ietvaros.
Nekomerciālām organizācijām raksturīga arī mērķu daudzveidība. Jo sarežģītāka ir organizācija, jo vairāk tai ir savstarpēji saistītu mērķu.
Tātad var secināt, ka katra organizācija darbojas ar saviem konkrētiem mērķiem. Lai tos īstenotu, organizācijaiir jāpārveido resursi.
Organizācijas izmanto šādus resursus:
cilvēku resursi (menedžeri, strādnieki);
finansu resursi (īstermiņa, ilgtermiņa kapitāls);
materiālu resursi (pamatlīdzekļi, izejvielas, gatavā produkcija);
informācijas resursi (lēmuma pieņemšanai nepieciešamie dati).
Mērķis - Jelgavas Izglītības pārvalde ir pašvaldības iestāde, kas profesionāli risina pašvaldības kompetencē esošos izglītības jautājumus. Izglītības pārvaldes galvenais uzdevums ir realizēt valsts un pašvaldības izglītības politiku Jelgavas domes deleģētās kompetences ietvaros.
Izglītības pārvalde risina jautājumus saistītus ar izglītību, pedagogu profesionālās meistarības un kvalifikācijas celšanu , pašvaldības un valsts budžeta līdzekļu racionālu izmantošanu, Izglītības procesa nodrošināšanu svarīgs faktors ir mācību materiālā bāze, izglītības vide, kura sekmē mērķtiecīgu izglītošanās procesu.

Struktūra - Izglītības pārvaldes struktūrvienības ir :
Pārvalde,
Centralizētā grāmatvedība,
Saimnieciskā daļa,
Metodiski informatīvais centrs (turpmāk MIC).

Darba dalīšana, funkciju sadale un izpilde

Darbs tiek dalīts starp struktūrām. Struktūrvienības ir institūcijas, kas veic no pašvaldības Izglītības pārvaldes deleģētu autonomu izglītības pārvaldes funkcijas.

Funkcijas Pārvalde atbild par izglītības likumdošanas un citu tiesību aktu, kas saistīti ar pirmsskolas, sākumskolas, pamatskolas, vidusskolas, speciālo, arodu un interešu izglītību, ievērošanu un realizēšanu pilsētas administratīvajā teritorijā. Piedalās izglītības stratēģijas veidošanā pilsētā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1185129
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register