Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:886699
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Reklāmas aktualitāte laikrakstos    3
2.  Mārketinga īpatnības laikrakstos    5
3.  Cenas    15
4.  Neveiksmīgo laikrakstu reklāmu piemēri    19
5.  Veiksmīgo reklāmu piemēri    23
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    27
Extract

Preses mēdiji ir viens no vecākajiem mārketinga komunikāciju izplatīšanas veidiem, bet joprojām arī viens no efektīvākajiem. Tas var būt izskaidrots ar to, ka preses izdevumi aptver ļoti plašu auditoriju, tādēļ to popularitāte ir liela.
Salīdzinot 2006. gadu ar 2005. gadu, Baltijā visstraujākais reklāmas apjomu pieaugums Baltijā vērojams internetā (+76,3 %), sasniedzot 12,4 miljonus eiro. Otrajā vietā ierindojusies vides reklāma ar 38,3 % reklāmas apjomu pieaugumu un 23,3 miljonus eiro lielu tirgu. Savukārt trešais lielākais reklāmas apjomu pieaugums Baltijā vērojams žurnālos (+26,5 %) un līdz ar to žurnālu reklāmas apjoms sastāda 41,2 miljonus eiro. Tiem seko kino reklāma ar 21,5 % pieaugumu 2006.gadā un reklāma TV ar 21,2 % apjomu pieaugumu un attiecīgi 115,9 miljoniem eiro kopējā reklāmas apjoma. Radio reklāmas tirgus Baltijā palielinājies par 16,6 % un sastāda 27 miljonus eiro, savukārt laikrakstu reklāmas tirgus palielinājies par 12,6 %, sasniedzot 99 miljonus eiro1.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register