Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:997231
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Abstract    3
  Ievads    4
  Komunikācijas koncepts    5
  Komunikācijas veidi organizācijās    7
  Starppersonu komunikācija    10
  Organizācijas kultūra    11
  Komunikāciju šķēršļi    12
  Veiksmīga komunikācija    13
  Anketēšanas analīze    15
  Nobeigums    16
  Literatūras saraksts    17
  Pielikums    18
Extract

Komunikācijas koncepts

Komunikācija ir informācijas, domu, uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Komunikācija ir process, kur ar vispārēju simbolu palīdzību tiek veikta domu apmaiņa starp cilvēkiem. Komunikācija ir virzīta uz savstarpējās sadarbības veidošanu. (J.Weiss).
Kā raksta Dž.Edeirs vārda komunikācija izcelsme meklējama latīņu valodas darbības vārdā communicare. Šis vārds ir daudznozīmīgs un viņam ir plaša nozīme.
Angļu communication kā socioloģiska termina jēga latviski, šķiet, gluži labi ir izsakāma ar jau sen zināmo un pazīstamo vārdu "saziņa", kas radies saīsinoties vārdam "sazināšanās". Bet vismaz pagaidām latviski šo pašu jēdzienu mēdz izteikt arī ar vārdu komunikācija. Vārdam "komunikācija" ir latīņu cilme "communis" - kopējs. Tātad komunikācijā cilvēki mēģina atrast vai nodibināt sava veida kopību.
Organizācijas ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopēja mērķa (mērķu) sasniegšanai. Komunikācijā, kas ir informācijas, domu un uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā, cilvēki mēģina atrast vai nodibināt sava veida kopību.
Mūsdienu organizācijas – tās ir sistēmas, kuras pārstrādā informāciju., bet biznesa veiksme arvien vairāk ir atkarīga no tā, vai vajadzīgie cilvēki ir saņēmuši vajadzīgo informāciju nepieciešamajā apjomā. Adekvāta informācija, kura aizvadīta līdz darbiniekiem vajadzīgajā brīdī var izmainīt viņu attieksmi pret organizāciju, palielināt darba kvalitāti, pārvērst pasīvus izpildītājus par radošiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register