Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:412707
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorijas iztirzājums    6
1.1  Menedžments jeb vadīšana    6
1.2.  Motivācija    7
1.2.1.  Maslova vajadzību hierarhija    7
1.2.2.  F. Hercberga divu faktoru teorija    8
1.2.3.  D. Makkelanda “pieredzes – vajadzību” teorija    9
1.2.4.  Vruma ekspektāciju teorija    9
1.3.  Līderis, vadītājs    10
1.3.1.  Temperaments    10
1.3.2.  Vadītāja psiholoģiskās spējas un īpašības    10
1.3.3.  Prasības pret vadītāju    11
1.3.4.  Līderība un tās teorijas    12
1.3.5.  Vadīšanas stilu teorijas    13
1.4.  Konflikti organizācijās    15
1.4.1.  Konfliktu veidi    15
1.4.2.  Konfliktsituāciju cēloņi    16
1.4.3.  Konfliktu iezīmes    16
1.4.4.  Konfliktu norise, attīstība    16
1.4.5.  Konfliktu risināšanas stilu un konfliktu vadīšana    17
2.  Pētījums    20
2.1.  Pētījumu rezultāti un interpretācija    21
2.1.1.  Pētījuma rezultāti par uzņēmumiem Nr1, Nr2 un Nr3    21
2.1.2.  Atvērto jautājumu rezultāti    22
3.  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    24
  Pielikums    25
Extract

Sākšu ar mazliet plašāku temata nosaukuma izskaidrojumu jeb nelielu aprakstu par to, kādi jautājumi šajā darbā būs apskatīti. Darba devēja – ņēmēja attiecības apskatīšu galvenokārt no šādiem aspektiem: konflikti kā organizācijas darbības ietekmējošie faktori, vadītāja loma konfliktu risināšanas procesā, darbinieku un darba devēju izpratne par labu vadības stilu, konfliktu risināšanu.
Tēmas aktualitāte
Organizācijas darbība nav iedomājama bez konfliktiem, jo tajā kopā darbojas cilvēki, kam ir dažāda izpratne par lietām, vērtībām, taču viņi katru dienu ir mijiedarbībā un tāpēc arī rodas domstarpības, kas noved līdz konfliktam. Līdz ar to būtiski ir prast konfliktu vadīt, kā arī rūpēties, lai darbinieki būtu motivēti strādāt pēc iespējas labāk.
Lai izprastu efektīvu organizācijas darbību ir jāielūkojas organizāciju psiholoģijā, kas ir samērā jauna zinātne. Rietumos tā sāka veidoties 20.gs. sākumā, bet pie mums ieviesās tikai 1992.gadā. Psiholoģijas doktors Viesturs Reņģe definē, ka organizāciju psiholoģija ir lietišķās psiholoģijas nozare, kura pēta cilvēku izturēšanos organizācijās. Organizāciju psiholoģija vairāk uzmanības velta cilvēku attiecībām organizācijā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1203649
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register