Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:775455
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Konkurence ir uzņēmējdarbības stratēģija un tāda ekonomiski patstāvīgu uzņēmēju sacensība, kas efektīvi ierobežo atsevišķu uzņēmēju spēju ietekmēt vispārīgos preču apgrozības apstākļus (cenu, piedāvājumu) un veicina preču ražošanu (pakalpojumu sniegšanu) atbilstoši pieprasījumam.
Konkurences politika ir vērsta uz patērētāju labklājības aizsardzību, nodrošinot līdzvērtīgus noteikumus uzņēmumiem, kuri konkurē tirgū, jo īpaši apkarojot šķēršļus paralēlai tirdzniecībai, kas traucē iekšējā tirgus darbību. Netraucēta konkurence arī ir būtiska paplašināšanās procesa dimensija un Eiropas vispārējās konkurētspējas faktors.
Ekonomiskā sacensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu ekonomiskās rīcības motivācijas mehānisma nozīmīgs elements. Mikroekonomikā parasti tiek izdalītas četras tirgus struktūras, kas vienlaikus tiek raksturotas kā konkurences veidi. Tie ir: 1) pilnīga konkurence; 2) monopols un monopsos; 3) oligopols un oligopsons; 4) monopolistiskā konkurence.
Šādu konkurences klasifikāciju nosaka šādi kritēriji: 1)tā ir iespēja ietekmēt tirgu, t.i., praktiski tirgus cenas, par kurām firmas realizē savu produkciju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register