Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:684976
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  PĀRDAUGAVAS MAZO VIESNĪCU RAKSTUROJUMS    4
  MAZLIET NO PĀRDAUGAVAS VĒSTURES    4
  SEKTORA RAKSTUROJUMS    4
  VIESNĪCU RAKSTUROJUMS    5
  Viesnīca „Vilmāja”    6
  Viesnīca „Best”    7
  Viesnīca „NB”    7
  Viesnīca „Best Western Māra”    8
  Viesnīca „O.K.”    9
  Viesnīca „Park O.K. Hotel”    9
  Viesnīca „Brigita”    10
  PAKALPOJUMU KONKURENCE, SERVISA LĪMENIS    11
  PIEKĻŪŠANAS IESPĒJAS    12
  MAZO VIESNĪCU PRIEKŠROCĪBAS, TRŪKUMI    14
  PRIEKŠROCĪBAS    14
  TRŪKUMI    14
  CENU KONKURENCE, NOSLOGOJUMS    15
  TIRGUS DAĻA, MĒRĶAUDITORIJA    17
  TIRGUS DAĻAS UN MĒRĶAUDITORIJAS NOTEIKŠANA    17
  SVID ANALĪZE    18
  SECINĀJUMI    19
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS RESURSU SARAKSTS    20
Extract

Šo tēmu izvēlējos tāpēc, ka manu interesi saista mazās viesnīcas, kā arī pati strādāju vienā no tādām. Pētījums par Rīgas pilsētas Pārdaugavas mazajām viesnīcām ir aktuāls, jo pēdējā pusgada laikā šajā sektorā savas durvis viesiem ir vērušas divas jaunas viesnīcas – „Vilmāja” un „Best”. Tas nozīmē, ka konkurence starp Pārdaugavas mazajām viesnīcām, iespējams, palielināsies.
Konkurence ir sāncensība starp tirgū esošajiem preču ražotājiem, pārdevējiem, pakalpojumu sniedzējiem par tādiem ražošanas, pārdošanas, pakalpojumu sniegšanas nosacījumiem, kas nodrošinātu peļņu ilgstošā laika periodā. Jo aktīvāka ir konkurence un labāki apstākļi tās izpausmei, jo tirgus funkcionēšanas efektivitāte ir augstāka.
Visraksturīgākā konkurences forma, kas attiecināma arī uz viesnīcām, kuru darbību pētīšu, ir sāncensība starp uzņēmumiem, kas ražo līdzīgas preces, pakalpojumus un pārdod tos vienā un tajā pašā tirgū.
Uzņēmuma konkurētspēju nosaka spēja attīstīties un izmainīties ātrāk nekā vide ap to. Konkurences vidē izdzīvo un attīstās tie uzņēmumi, kas domā par pieaugošajiem kvalitātes rādītājiem, zemākām izmaksām un īsāku pārdošanas laiku. Un, protams, ikviena uzņēmuma, kas vēlas gūt ilgstošus panākumus, darbībai jābūt inovatīvai.
Darba mērķis ir iepazīties ar Rīgas pilsētas Pārdaugavas mazajām viesnīcām, salīdzināt tās, noskaidrot to vietu tirgū un konkurētspēju. Pētījumiem esmu izvēlējusies šīs viesnīcas: „Vilmāja”, Ilmājas ielā, „Best”, Ģimnastikas ielā, „Brigita”, Saulkalnes ielā, „NB”, Slokas ielā, „O.K.”, Slokas ielā, „Park O.K. Hotel”, M. Nometņu ielā, „Best Western Hotel Māra”, Kalnciema ielā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1182050
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register