Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:161226
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  Mazumtirdzniecības vispārējs apskats    3
1.1.  Mazumtirdzniecības jēdziens    3
1.2.  Mazumtirdzniecībā visplašāk sastopamie uzņēmumu veidi    4
2.  Nodarbinātība tirdzniecības nozarē    5
3.  Mazumtirdzniecības finansiālie rādītāji    6
4.  Konkurences jēdziens un būtība    8
4.1.  Konkurences veidi    9
4.2.  Konkurences situāciju raksturojums    13
4.3.  Konkurences veicināšanas iemesls un politika    13
4.4.  Normatīvie akti kas nodrošina konkurences likuma darbību    14
4.5.  Konkurences ietekme uz mazumtirdzniecību    15
4.6.  Metodes mazumtirdzniecības uzņēmumu saglabāšanai konkurences apstākļos    16
5.  Reklāma un tās veidi    18
5.1.  Reklāmas ietekme uz mazumtirdzniecību    19
6.  Dažu mazumtirdzniecības uzņēmumu apraksts    21
6.1.  Informātikas sektora attīstība Latvijā    21
6.2.  Datorizācijas līmenis Latvijā    23
6.3.  Nozares attīstību veicinošie faktori    24
6.4.  Nozares attīstību kavējošie faktori    26
6.5.  DataPro Grupa    27
6.6.  Datorsalons „Vesa”    29
  SECINĀJUMS    30
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    31
Extract

Latvija pavisam nesen ir atguvusi neatkarību. Tai uzreiz radās nepieciešamība pāriet no komandekonomikas uz brīvo tirgu. Līdz ar to varēja sekmīgi attīstīties tirdzniecība un tās konkurence.
Autora darba mērķis bija izpētīt, kā konkurence ietekmē mazumtirdzniecību. Šī mērķa īstenošanai autors izvirzīja sekojošus uzdevumus:
Noskaidrot, kāda ir mazumtirdzniecības būtība un loma Latvijas tirgū;
Secināt par tirdzniecības nozares attīstību;
Izpētīt konkurenci, tās formas un likumus;
Apskatīt reklāmu kā mazumtirdzniecības stūrakmeni;
Aprakstīt dažus mazumtirdzniecības uzņēmumus informātikas sektorā.
Autors uzskata, ka tēma ir aktuāla, jo šobrīd Latvijas valstī ir augsts privatizācijas līmenis un daudz cilvēku, kas vēlas dibināt uzņēmumus mazumtirdzniecībā. Priekš uzņēmējiem tas ir izdevīgi, jo šajā tirdzniecībā nav nepieciešams liels sākumkapitāls.
Diemžēl gribētāju ir pārāk daudz, un tas sekmē sīvas konkurences palielināšanos. Uzņēmumi ir spiesti kļūt konkurētspējīgi tirgū, lai nezaudētu savas pozīcijas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1182050
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register