Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:850066
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  TŪROPERATORU VĒSTURE    4
2.  TŪROPERATORA JĒDZIENS    5
2.1.  Tūroperatoru darbība    5
2.2.  Tūroperatoru tūrisma produkts    8
2.3.  Tūroperatoru priekšrocības un trūkumi    11
3.  LATVIJAS UN ĀRZEMJU TŪROPERATORI    13
3.1.  Lielākie Latvijas tūroperatori    14
3.2.  Top-3 Ārzemju tūroperatori    15
3.3.  Konkurence starp Latvijas un ārzemju tūroperatoriem    16
4.  PĒTĪJUMA METODIKA    17
5.  PĒTĪJUMS PAR “KONKURENCI STARP LATVIJAS UN ĀRZEMJU TŪROPERATORIEM”    18
5.1.  “Novatours” tūroperatora darbība    18
5.2.  “Novatours” konkurētspēja    19
5.3.  Aptaujas datu analīze    20
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Izmantotā literatūra un avoti    27
Extract

Secinājumi
1. Tūroperatoriem ir liela loma tūrisma jomā, jo tie savieno tūrisma pakalpojumu piegādātājus ar gala patērētājiem un tie palīdz cilvēkiem ar ceļojuma izvēli.
2. Uz doto brīdi Latvijā ir maza konkurence starp Latvijas un ārzemju tūroperatoriem, bet ir ļoti izteikta konkurence starp Latvijas tūroperatoriem, tādiem ka “Novatours”, “TezTour”, “Alida Tours”, “Interlux” u.c.
3. Viena no svarīgākajam nodaļam tūroperatoru darbībā ir mārketinga nodaļa, kura reklāmē tūroperatoru produktus sociālajos tīklos, avīzēs, žurnālos, TV un no viņu darbības ir atkarīgs potenciālo klientu pieprasījums.
4. Katru gadu tūrisms kļūst par populārāko nozari un tam ir daudz tendences, kurām it īpaši jāseko tūroperatoriem un tūrismu aģentūram, lai turpinātu cīnīties esošā tirgū un paliktu konkurētspējīgiem.
5. Daudzi cilvēki nekad nav izmantojuši tūroperatoru un tūrisma aģentūras pakalpojumus, jo šobrīd ļoti strauji attīstas Internets, ar kuru palīdzību var pašiem viegli noorganizēt sev interesējošo ceļojumu, tajā iekļaujot naktsmītni, ēdināšanas uzņēmumu, transporta veidu un papildus pakalpojumus, kādus vēlas pats klients.
6. Tūroperatoriem ir savas priekšrocības – ērtums, drošība, jaunie draugi un paziņas, ka arī trūkumi – kontrole, būt atkarīgam no citiem ceļojuma biedriem un to izvēle, bet, neskatoties uz tiem, klienti ļoti pozitīvi vērtē savu pieredzi, ceļojot ar tūroperatoriem.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register