Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:578480
 
Evaluation:
Published: 14.07.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Konkurentu jēdziens, to veidi un analīzes metodes    4
1.1.  Konkurences jēdziens un būtība    4
1.2.  Konkurences veidi    7
1.3.  Konkurentu izpētes un analīzes metodes    11
2.  Uzņēmuma SIA “Energolukss” konkurentu apzināšan    16
2.1.  Uzņēmuma SIA “Energolukss” darbības raksturojums    16
2.2.  Konkurentu raksturojums un izpēte    19
2.2.1.  Uzņēmuma "Storent" izpēte    19
2.2.2.  Uzņēmuma "Uprent" izpēte    21
2.3.  Konkurentu stiprās un vājās puses    22
3.  Uzņēmuma SIA “Energolukss” konkurētspējas uzlabošanas iespējas    26
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Literatūras un avotu saraksts    35
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. SIA “Storent” galvenā konkurentu priekšrocība ir nomas punktu izvietojums visā Latvijas teritorijā, kas var negatīvi iespaidot SIA “Energolukss” klientu plūsmu no reģioniem. Neskatoties uz to, ka SIA “Energolukss” cenas ir zemākas, kopā ar piegādi produkta cena būs tāda pati, kā konkurentam;
2. SIA “Uprent” galvenās konkurentu priekšrocības ir: inovatīva pieeja, dalība nozīmīgajos valsts projektos, kvalitatīvā e-platforma, sertificēta kvalitātes vadība, šaura specializācija. Pateicoties kvalitatīvi izstrādātajam interneta portālam uzņēmumam ir potenciāls jauno klientu piesaistē;
3. SIA “Energolukss” klienti augsti novērtē uzņēmuma piedāvāto produktu sortimentu, ir apmierināti ar cenu līmeni, tomēr aptaujas rezultāti norāda, ka cenu līmenis varētu būt zemāks;
4. SIA “Energolukss” darbinieki ātri reaģē uz klientu pieprasījumiem, kas ir saistīti ar cenu piedāvājuma nosūtīšanu. Tanī pat laikā darbinieku profesionālās kompetences no klientu puses tiek novērtētas kā “apmierinošas”.

Priekšlikumi:
1. Uzņēmuma “Energolukss” vadībai jāizvērtē uzņēmuma darbības attīstību, izveidojot iekārtu nomas punktus Latvijas lielākās pilsētās: Jūrmalā, Daugavpilī, Ventspilī, Liepājā, Rēzeknē. Šāda veidā uzņēmums konkurēs ar citu uzņēmumu iekārtu nomas punktiem, kā rezultāta palielinās apgrozījums un pieaugs peļņa.
2. SIA “Energolukss” vadībai jānoslēdz sadarbības līgums ar mājas lapu izstrādātajiem, un izstrādāt jauno portālu, iekļaujot tajā jauna koncepta un dizaina izstrādi. Aptuvenas projekta izmaksas sastādīs 1500 EUR. Klientiem būs ērtāk pasūtīt produktus, vai noformēt nomas pakalpojumu tiešsaistes režīmā, kas palielinās uzņēmuma konkurētspēju, jo citi uzņēmumi jau piedāvā šo iespēju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1380129
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register