Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:222588
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.  Konkurence    6
1.1.  Konkurences nosacījumi    6
1.2.  Konkurences formas    9
2.  Konkurences cīņas problēmas    13
2.1.  Dempings    13
2.2.  Antimonopols    14
2.3.  ES un monopoldarbības ierobežošana un konkurences sekmēšana    15
3.  Tirgus ekonomika    16
3.1.  Tirgus veidi    16
3.2.  Tirgus būtība un funkcijas    17
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras avotu saraksts    23
Extract

Autors izvēlējās šo tematu, tāpēc, ka tirgus saimniecība ir cieši saistīta ar konkurenci un kārtīgam uzņēmējam ir labi jāorientējas tajā. Konkurencei ir vairāki veidi - pilnīgā, nepilnīgā un savukārt pēdējā iedalās vēl smalkāk - monopols, oligopols un monopolistiskā konkurence.
Produkts pats spēj sevi pārdot tikai ļoti īpašos apstākļos. Mūsdienās uzņēmuma darbiniekiem ir jāapzinās prasības, ko tirgus gaida gan no produktiem, gan uzņēmuma. Lai sasniegtu uzņēmuma mērķi, tam ir jāpiedāvā tāda veida preces un pakalpojumi, kas klientiem ir ne tikai vajadzīgi un iekārojami, bet arī tos apmierina. Daži japāņu uzņēmumi ir gājuši vēl tālāk- tie grib klientu ne tikai apmierināt, bet arī iepriecināt.
Ieejot jaunajā tūkstošgadē, uzņēmumi sastopas ar jaunām tirgus problēmām, kas prasa ieviest lielas izmaiņas produktu tirgzinībās (mārketingā). Internets ir radījis jaunas iespējas un uzdevumus ikvienam uzņēmumam. Visa pasaule patiesībā atrodas viena taustiņa attālumā, un tas pats attiecas uz konkurentiem.1
Mūsdienās lielākajā daļā nozaru preču piedāvājums ir lielāks nekā pieprasījums. Preču bagātība, pat pārbagātība, izvirza prasības katra uzņēmuma efektivitātei šajā pircēja tirgū. Konkurences līdzekļi ietver tos līdzekļus, kas ir pieejami uzņēmumam, lai ietekmētu pieprasījumu pēc savām precēm un pakalpojumiem. Mārketinga speciālisti konkurences līdzekļus parasti grupē tā sauktajā mārketinga kompleksā (Marketing Mix) vai četros “P”(angļu valodā):
Produkts*, cena**, veicināšana*** un vieta***2.
Tāpēc ir interesanti apskatīt konkurences būtību, viņas atspulgu ekonomiskajā zinātnē, problēmas, kas radušās sakarā ar to, kā arī raksturot konkurētspēju. Šie jautājumi tiek izskatīti šajā darbā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1142092
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register