Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:903932
 
Evaluation:
Published: 12.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Анотация    4
1.  Konkurences būtība    6
2.  Konkurences padome    7
3.  Konkurences veidi    9
4.  Konkurences stratēģijas    15
4.1.  Zemu izmaksu stratēģija    15
4.2.  Diferencēšanas stratēģija    18
4.3.  Fokusēšanas stratēģija    22
4.  Mārketinga stratēģijas tipi attiecībā pret konkurentiem    25
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotā literatūra un avotu saraksts    29
Extract

Vārds ‘’konkurence’’ nozīme - sacensība. Tā ir cīņa starp konkurentiem par visizdevīgākajiem preču pārdošanas un pirkšanas nosacījumiem. Tā ir divu vai vairāku personu vai arī organizāciju mēģinājumi iegūt vienas un tās pašas preces, pakalpojumus vai ražošanas un finanšu resursus.1
Es izvēlējos šo tēmu, pirmkārt, tāpēc, ka tagad tā ir viena no aktuālākajiem, jo mūsdienās, lielākajā daļā nozaru, preču piedāvājums jau ir lielāks nekā pieprasījums. Preču bagātība, pat pārbagātība, izvirza papildus prasības katra uzņēmuma darbības efektivitātei šajā patērētāju tirgū. Ikdienā, iepērkoties tirgū, mēs esam ievērojuši, ka ir liela viena veida preču daudzveidība, piemēram, gaļas izstrādājumi, turpretī pasta pakalpojumus veic tikai Latvijas pasts un dažas starptautisko pārvadājumu firmas. Tas ir tāpēc, ka pastāv dažādas tirgus struktūras ar noteiktu konkurences pakāpi. Līdz ar to cenas lielumu ietekmē ne tikai noteiktas preces pieprasītais un piedāvātais daudzums, bet arī konkurence. Tā ir neatņemama tirgus ekonomikas sastāvdaļa. Otrkārt, izvēlējos tāpēc, ka neskatoties uz to, ka tieši par konkurenci ir ļoti daudz rakstīts, nav grūti atrast informāciju par to jēdzienu un veidiem, bet par konkurences stratēģijām ir diezgan maz materiāla un ir grūti atrast avotus par to, kāda stratēģija uzņēmumam ir jāizvēlas un kā panākt panākumus tirgū.
Uzņēmumiem nākas pamatīgi cīnīties par savu vietu konkrētā vienā vai vairākos, atkarībā no darbības virziena, segmentos. Kādas metodes uzņēmumi izvēlēsies šajā cīņā, no tā ir atkarīga to turpmākā attīstība. Mans kursa darba mērķis bija izpētīt tos metodes - konkurences stratēģijas un kā tie ietekmē uz uzņēmuma konkurētspēju. Lai sasniegt šo mērķi es izanalizēju konkurences būtību, tās veidus un trīs konkurences stratēģijas. Kā arī mārketinga stratēģijas attiecībā pret konkurentiem. Lai izpētītu šo tēmu es analizēju 11 rakstus par konkurenci divu mēnešu laikā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1119948
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register