Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:310604
 
Evaluation:
Published: 28.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  VISPĀRĒJS PĒTĀMĀ UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
2.  KONKURENCES TEORĒTISKĀ IZPĒTE    6
2.1.  Konkurences būtība    6
3.  KONKURENTU ANALĪZE    15
3.1.  Konkurentu vērtēšanas metožu teorētiskā izpēte    15
3.2.  Pētāmā uzņēmuma konkurentu analīze    19
3.3.  Organizācijas konkurētspējas veicināšana    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    27
Extract

Mūsdienās liela nozīme ir informācijai, informācijas apkopošanai un analīzei. Autors uzskata, ka tas ir pats spēcīgākais ierocis, kas vien uzņēmēja arsenālā var būt. Tāpēc uzņēmējam ir jācenšas iegūt pēc iespējas jaunāku un bagātāku informācijas klāstu. Tas attiecas ne vien uz konkurentu un viņu darbības tirgū izpēti, bet arī uz informāciju, kas nepieciešama uzņēmējam.
Atvērtā tirgus ekonomikā patiesa konkurence ir ārkārtīgi svarīga. Tā ietekmē uzņēmuma attīstību vairākos veidos, pirmkārt, mudinot uzņēmumu ieviest savā darbībā jauninājumus, jaunas tehnoloģijas, lai pievilinātu pircējus. Konkurence samazina cenas, paaugstina kvalitāti un paplašina klientu izvēles iespējas. Tā uzspiež tirgus dalībniekiem virkni obligātu darbību, bez kurām nav iespējama uzņēmumu veiksmīga konkurētspēja. Pie tādiem pasākumiem piesaistāmi, piemēram, jaunu preču un pakalpojumu ieviešana, darba atdeves paaugstināšana utt.
Taču jāņem vērā, ka konkurētspēja ir relatīvs jēdziens, jo produkts, kas ir konkurētspējīgs vienā tirgū, var tāds nebūt citā, līdzīgi arī vienā un tajā pašā tirgū produkts var būt konkurētspējīgs tikai kādu noteiktu laika posmu. Pieaugot iedzīvotāju ienākuma līmenim un palielinoties viņu izpratnei par precēm un kvalitātes prasībām, aizvien aktuālāka kļūst mārketinga loma, tāpēc organizācijas attīstībā nozīmīgu lomu spēlē tādas darbības kā uzņēmējdarbības vides, konkurentu, uzņēmuma konkurētspējas novērtējums utt. mārketinga nozīmīgums palielinās arī tāpēc, ka, krītoties viena uzņēmuma peļņai un pārdošanas apjomiem, samazinās arī atsevišķu uzņēmumu tirgus daļa. Marketinga pamatā ir pircēja vēlmes un vajadzības, tāpēc uzņēmumam jāsāk savu darbību ar jau esošo un potenciālo patērētāju velmju un vajadzību izzināšanu, taču vienlaicīgi nedrīkst aizmirst arī par pastāvīgu konkurentu novērtēšanu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1142916
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register