Secinājumi
1. Konkurētspējas faktori palīdz izprast produkta vai produktu plusus un mīnusus, salīdzinot ar konkurentu produkciju;
2. Produkta cena un kvalitāte ir tieši saistīti jēdzieni, kas arī izšķir konkurētspēju tirgū;
3. Produkts bez labas reklāmas nevar sekmīgi konkurēts ne vietējā, ne starptautiskajā tirgū;
4. Produktu ražošanas process un ietekme uz vidi, ietekmē potenciālo klientu izvēli;
5. Produkta konkurētspēju ietekmē tā unikalitāte;
6. SIA „Mārcis” nav konkurētspējīgs uzņēmums;
Priekšlikumi
1. Izstrādāt konkrētus aprakstus konkurētspējas faktoriem, kas palīdzētu izprast produkta labās īpašības un trūkumus;
2. Veikt rūpīgu konkurentu izpēti, kas ļautu labāk izprast savu produktu priekšrocība;
3. Izvērst plašākus reklāmas pasākumus, kas piesaistītu vairāk uzmanības;
4. Uzsverot produkta unikalitāti, ir iespējams piesaistīt gan konkurentu, gan potenciālo klientu uzmanību;
5. Lai veicinātu konkurētspēju starptautiskajā tirgū, jāveido savu pārdošanas aģentu tīkls vai arī intensīvāk jāmeklē potenciālie klienti.
…