Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:672193
 
Evaluation:
Published: 15.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Savā kursa darbā es izpētīšu A/S “Hanzas Maiznīca” ražotās preces, to kvalitāti, cenu, sadales kanālus, un protams, konkurentus.
A/S “Hanzas Maiznīca” ir lielākais maizes ražotājuzņēmums Latvijā un ieņem, aptuveni 30% no kopējā maizes tirgus. Veiksmīgās darbības pamatā ir uzņēmuma vadības pārliecība – jānodrošina tāds piedāvājuma klāsts, kas atbilst jebkura patērētāja vēlmēm un pirktspējai.
Uzņēmuma pirmsākumi meklējami 1994. gadā. Uzņēmuma lielākie akcionāri ir Somijas uzņēmums “Vaasan&Vassan Oy” un Latvijas uzņēmums “M.Investīcijas”.
Pašlaik uzņēmumā strādā aptuveni 800 darbinieki.
Uzņēmums jau kopš savas darbības pirmsākumiem ieviesis daudzus līdz tam nebijušus maizes veidus, līdz ar to būtiski ietekmējot ne vien patērētāju ēšanas tradīcijas Latvijā, bet arī tirgu kopumā.
Prece ir viss, kas spēj apmierināt vajadzību vai prasību un tiek piedāvāts tirgum ar mērķi pievērst uzmanību, lai iegādātos, izmantotu vai patērētu to.
Definējot varētu teikt, ka maize ir izstrādājums, kas gatavots no maltiem graudiem – miltiem, kam pievienots ūdens vai piens, kā arī irdināšanas un cepšanas līdzekļi. Masa tiek rūpīgi maisīta, raudzēta un cepta.
A/S “Hanzas Maiznīca” produkcija tiek ražota trīs ceptuvēs, no kurām divas atrodas Rīgā un viena Rēzeknē. Dienā Hanzas maiznīcas ceptuvēs tiek saražots turpat 90 tonnu produkcijas. Uzņēmums saviem pircējiem piedāvā ap 60 dažādas maizes šķirnes un ap 40 veidu konditorijas izstrādājumu.
Sadzīvē un tautsaimniecībā cilvēki sastopas ar ielu preču klāstu. Visas preces klasificē pēc dažādām pazīmēm, galvenokārt pēc pielietojuma. Pēc pielietojuma maize un maizes izstrādājumi ir patēriņa prece – cilvēka personisko vajadzību apmierināšanai. Arī visas patēriņa preces iedala vēl sīkāk:
1.Pēc preču patēriņa rakstura;
2.Pēc patērētāju rīcības, ieradumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register