Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:810934
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Prece    4
1.1.  „Ķekavas avots” dzīves cikls    5
1.2.  Dzīves cikla ietekmētāji    6
1.3.  Preču zīme „Ķekavas avots”    7
1.4.  Preču iesaiņojums    8
1.5.  Uzglabāšana    10
2.  Cena    11
2.1.  Faktori, kas ietekmē cenas noteikšanu    12
2.2.  Cenas noteikšanas mērķi    15
2.3.  Cenas noteikšanas process    16
2.4.  Cenas noteikšanas stratēģija    17
3.  Sadale    19
3.1.  Starpnieki    19
3.2.  Sadales kanāli    20
3.3.  Faktori, kas ietekmē kanāla izvēli    22
3.4.  Minerālūdens transportēšana    23
3.5.  Uzglabāšana    24
4.  Preces virzīšana tirgū    25
4.1.  Uzņēmuma konkurētspējas novērtējums    26
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Extract

Sākuma pārdošanas cena (base price), ir pirmā cena, ko pircējiem parasti prasa maksāt par preci. Dažās tirgus situācijā pircējs domā maksāt pilnu sākuma pārdošanas cenu. Citos gadījumos pircējs negrib maksāt šo sākuma pārdošanas cenu.
Tirgvedības speciālisti izmanto dažādas stratēģijas, ko izmanto, lai nonāktu līdz preces sākuma pārdošanas cenai.

1.Atlaides
Izplatīta cenas noteikšanas stratēģija, ko izmanto speciālisti visos līmeņos ir atlaide. Atlaide ir sākuma pārdošanas cenas samazināšana. Ir 3 galvenie cenas samazināšanas veidi:
Tirdzniecības atlaide- sākuma cenas pārdošanas cenas samazināšana, kas tiek dota starpniekam, kuri pērk tieši no ražotāja- „Alus avots”. Ražotājs piedāvā vairumtirgotājiem un lieliem mazumtirgotājiem tirdzniecības atlaidi procentos no sākuma pārdošanas cenas. Arī minerālūdens ”Ķekavas avots” sākotnēji pārdošanas cena bija daudz zemāka, ja šobrīd minerālūdens maksā vidēji 2 l gāzēts no 0,27 līdz 0,34 sant. tad pirms gadu maksāja vidēji 0,25 sant. 2 l tilpums gāzēts.
Vairumtirdzniecības atlaide- sākuma pārdošanas cenas samazināšana, kas tiek dota pircējam, kurš pērk par lielu naudas summu vai lielu preču daudzumu vienā pasūtīšanas reizē vai regulāri ilgākā laika posmā. Uzņēmumam ir izdevīgi ja pircēji pērk produkciju lielā apjomā, par lielu naudas summu. Tādēļ, lai veicinātu vairumtirgotāja un ”Alus avota” sadarbību, ik pa laikam v/t tiek piešķirtas atlaides uz procentiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register