Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:248879
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  ANALĪZES DAĻA   
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā   
1.2.  Nozares raksturojums   
1.3.  SIA XXX zobārstniecības privātprakse raksturojums   
1.4.  SIA XXX zobārstniecības privātprakse SVID analīze   
2.  PROJEKTA DAĻA   
2.1.  Konkurētspējīgās priekšrocības nostiprināšana ieviešot jaunus pakalpojumus   
2.1.1.  Zobu balināšana ar ZOOM tehnoloģiju   
2.1.2.  Zobu implantēšana   
2.1.3.  Ortopantomogramma   
2.2.  Priekšlikumu efektivitātes novērtējums   
2.3.  Vadīšanas integrālā struktūra   
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS   
Extract

Patērētāji: Šīs interešu grupas galvenās intereses ir augsta kvalitāte un pieņemamas cenas. Ieviešot jauno pakalpojumu, daudziem pacientiem zobārsta vai ortodonta apmeklēšana kļūs ērtāka. Ja pirms tam, lai veiktu panorāmas rentgenu, pacientiem bija jādodas uz Rīgu, kas prasīja gan laiku, gan līdzekļus, tad tagad šo pakalpojumu var saņemt daudz tuvāk, bez liekiem izdevumiem un neērtībām;
Piegādātāji: Šajā gadījumā, tieši pie šī pakalpojuma, piegādātāji nav tik ļoti saistīti. Vienīgais būtu rentgena iekārtas piegādātājs, kura interesēs ir, lai iekārta būtu labā darba kartībā un tiktu pareizi lietota, pretējā gadījumā varētu rasties domstarpības par remonta izmaksu segšanu.
Autore iesaka izvēlēties AII lēmumu pieņemšanas metodi, kas nozīmē, ka tiek saņemta informācija arī no darbinieku puses, bet lēmumu pieņem vadītājs/īpašnieks.
Iekšējās un ārējās komunikācijas.
KONTROLE:
Uzraudzīt nepieciešamo iekārtu iegādi un darba vides iekārtošanu, sludinājumu ievietošanu vietējos laikrakstos. Pasūtīt bukletus, kur sniegta informācija par jauno pakalpojumu, lai pacienti uzzinātu, ka šis pakalpojums tiek sniegts.
Noorganizēt darbinieku apmācību jaunā pakalpojuma sniegšanā.
Pārliecināties, lai ortodonti tuvākajā reģionā (tātad arī konkurenti) zinātu par šī pakalpojuma pieejamību.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Uzņēmums darbojas veselības un sociālās aprūpes nozarē, apakšnozarē - zobārstu prakse;
Nozare, kurā darbojas uzņēmums, ir pievilcīga lielā ienesīguma dēļ, taču konkurences intensitāte šī paša iemesla dēļ ir augsta, kas apgrūtina uzņēmējdarbības uzsākšanu;
SIA XXX zobārstniecība ir izveidota reģionālā struktūra;
Pēc uzņēmuma iekšējās vides pretnostatīšanas ārējai var redzēt, ka visvairāk atzīmju ir apgabalos SD un SI;
Izteiktas uzņēmuma stiprās puses ir kvalitāte, atpazīstamība un pieredzējuši darbinieki;
Izteiktas vājās puses ir finanšu resursu nepietiekamība, augstas izmaksas, personāla mainība;
Konkurētspējīgā priekšrocība ir plašais pakalpojumu klāsts, jo uzņēmums sniedz dažus tādus pakalpojumus, ko tuvumā esošās citas zobārstniecības nesniedz;
SIA XXX zobārstniecības privātprakse ir plašs pakalpojumu klāsts, taču tā vēl nesniedz inovatīvos pakalpojumus, kas radušies vai pilnveidoti pēdējo gadu laikā.
Izvēlēties diferencēšanas stratēģiju, jo tas paaugstinātu uzņēmuma konkurētspējīgo priekšrocību – pakalpojumi, ko nesniedz citas zobārstniecības;
Ieviest jaunu pakalpojumu – ortopantomogrammu;
Virzīt tirgū jauno pakalpojumu ar mārketinga aktivitāšu palīdzību – sludinājumi, informatīvi bukleti u.c.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register