Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:119905
 
Evaluation:
Published: 17.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KORPORATĪVĀ KULTŪRA    4
2.  KORPORATĪVAIS TĒLS    6
2.1.  Korporatīvā tēla stils    6
3.  KORPORATĪVĀ IDENTITĀTE    7
3.1.  Korporatīvā komunikācija    7
3.2.  Korporatīvais dizains    8
  SECINĀJUMI    10
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    11
Extract

SECINĀJUMI
1. Uzņēmuma produkts ir galvenais un visbūtiskākais mārketinga elements. Katrs uzņēmums cenšas piesaistīt klientus, līdz ar to, katrs sīkums ir ļoti svarīgs.
2. Viens no svarīgākajiem sabiedrisko attiecību uzdevumiem ir sabiedrībai saprotama tēla uzturēšana.
3. Korporatīvā kultūra izsaka organizācijas īpašību kopumu, gan tās filozofiju un kultūru, gan fiziskās īpašības un atribūtus, kas ir savstarpēji saistīti un darbojas korporatīvi, viens otru papildinot.
4. Katram uzņēmumam, lai cik liels tas būtu, ir sava vizuālā atpazīstamības zīme jeb logo. Uzņēmumiem ir nepieciešama zīme jeb logo, jo tā iemieso uzņēmuma būtību. Korporatīvā identitāte ir vajadzīga, lai radītu asociācijas par sevi un piesaistītu jaunus potenciālos klientus.


Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1331585
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register