Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,99
You save:
1,12 (16%)
Discounted price*:
5,87
Purchase
Add to Wish List
ID number:967928
Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Time period viewed: 2013.g. - 2014.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sulu un nektāru tirgus raksturojums    4
2.  KSA Latvijasbezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumos    6
2.1.  SIA „CIDO Grupa”    6
2.2.  AS „Gutta”    8
2.3.  AS „Cēsu alus”    11
2.4.  SIA „Puratos”    16
2.5.  SIA „Spilva”    21
3.  KSA ārzemjubezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumos    26
3.1.  JGC „García Carrión”    26
3.2.  AS „Multon”    28
3.3.  TheCoca-ColaCompany    33
4.  Bezalkoholisko dzērienu uzņēmumu KSA salīdzinājums    43
  Secinājumi un priekšlikumi    45
  Literatūras saraksts    46
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. SIA „CIDO Grupa” vadība, ikdienā aktīvi demonstrējot sociāli apdomātu attieksmi pret valsti, sabiedrību, darbiniekiem, partneriem, piegādātājiem, patērētājiem un vidi, izturas atbildīgi pret KSA principiem, veidojot labvēlīgu vidi to ieviešanai uzņēmumā.
2. Spānijas bezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumā ir pilnvertīgi izstrādāta KSA politika, kas ir vērsta uz apkārtējās vides saglabāšanu, balstoties uz videi draudzīgām lauksaimniecības metodēm un ražošanu.
3. Multonkompānijas korporatīvās sociālās atbildības stratēģija koncentrējas galvenokārt uz sociālajām jomām, kurām varētu būt vislielākā ietekme uz uzņēmuma darbību – vide, vietējā sabiedrība, veselība un laklājība, jaunatnes attīstība.
4. „TheCoca-ColaCompany” var kalpot par pilnvērtīgo KSA piemēru. Kompānija īsteno pasakumus visās KSA dimensijās. Kompānija iegulda sabiedrības un apkārtējas vides uzlabošanā minimāli 1% no saviem ieņēmumiem, bet tā arī ir milzīga summa, jo kompānijas ieņēmumi ir vairāki miljardi ASV dolāri.
5. Visattīstītākā KSA no Latvija uzņēmumiem ir SIA „Cēsu alus”, no kuras nedaudz atpaliekSIA „CIDO Grupa”, AS „GUTTA”, SIA „Puratos” un SIA „Spilva”.
6. Savstarpēji salīdzinot Latvijas uzņēmumu KSA ar ārzemju uzņēmumiem, dominē ārzemju uzņēmumi, kas veic virkni pasākumu ievērojami investējot KSA pamatprincipu realizēšanā, un iespējams tieši šī iemesla dēļ, šie uzņēmumi ir “monstri” bezalkoholisko dzērienu segmentā, kas nozīmē, ka Latvijas uzņēmumiem ir jāņem piemērs un jāattīsta, jo šodien bizness ir jaunā līmenī.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,14 €
Work pack Nr. 1350685
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Korporatīvā sociālā atbildība bezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumos”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/967928

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register