Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:483639
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
2.  Korporatīvās sociālās atbildības izpratne    4
3.  Kāpēc korporatīvā sociālā atbildība ir svarīga?    6
4.  Kā darba drošība un veselības aizsardzība sader ar korporatīvo sociālo atbildību?    7
5.  Kvalitātes savienojamība    8
6.  Kā mēs katrs varam būt sociāli atbildīgi?    10
7.  Secinājumi    11
8.  Izmantotā literatūra    12
Extract

Ievads
Korporatīvā sociālā atbildība ietver sociālo un apkārtējās vides jautājumu iekļaušanu uzņēmuma biznesa darbībās un to mijiedarbību ar ieinteresētajām pusēm.
Sociāli atbildīgi uzņēmumi kā vērtību ir definējuši ilgtspējīgu attīstību un arī savu mārketingu realizē ievērojot atbildības principus. Korporatīvā sociālā atbildība emocionāli iekrāso zīmolu un tieši emocijas ļoti lielā mērā nosaka cilvēka pirkšanas lēmumu.
Korporatīvā sociālā atbildība var būt saistīta ar: vides jautājumiem, piemēram, caur ilgtspējīgu un atbildīgu atkritumu iznīcināšanu; sociāliem jautājumiem, piemēram, ieskaitot cieņu pret vietējo kultūru un drošu produktu veicināšanu; korporatīviem (uzņēmuma iekšējiem) jautājumiem, piemēram, drošības un labklājības nodrošināšanu darbiniekiem un viņu ģimenēm; filantropiju, piemēram, sniedzot ieguldījumu kultūras pasākumos, mākslā un zinātnē; biznesa ētiku; ieguldījumu ekonomikas attīstībā; kā arī uzņēmuma darbība saskaņota ar likumdošanu.
Ieviešot korporatīvo sociālo atbildību uzņēmumā, uzņēmumam vajadzētu rast atbildes uz tādiem jautājumiem kā:
1. Kādi korporatīvās sociālās atbildības jautājumi ir svarīgi dažādām uzņēmuma iesaistīto pušu grupām – darbiniekiem, klientiem, sabiedrībai kopumā?
2. Kā dažādi korporatīvā sociālā atbildības jautājumi ietekmē uzņēmuma reputāciju dažādās iesaistīto pušu grupās?
3. Kā šīs grupas uztver un novērtē uzņēmuma vispārējo reputāciju un sevišķi korporatīvās sociālās atbildības sniegumu?
4. Kas ir nozīmīgākās stiprās un vājās puses, uz ko vajadzētu koncentrēties?
5. Kā korporatīvās sociālās atbildības konceptu integrēt uzņēmuma mārketinga komunikācijas?

Korporatīvās sociālās atbildības izpratne
Korporatīvā sociālā atbildība kā laba biznesa prakse un organizēta kustība attīstās kopš 1990-iem gadiem un gūst arvien lielāku atbalstu ne tikai uzņēmēju, bet arī patērētāju vidū, izvēloties produktus un pakalpojumus no uzņēmumiem ar augstu reputāciju, un kuri savā ikdienā īsteno vispāratzītus uzņēmējdarbības ētikas principus. Uzņēmumu konkurētspēja un produktivitāte nav iespējam bez iesaistīšanās starptautiskajos un globālajos procesos, līdz ar to pēdējo 10 gadu laikā korporatīvā sociālā atbildība kļūst par uzņēmumu stratēģiju sastāvdaļu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1114914
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register