Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:272120
 
Evaluation:
Published: 23.02.2000.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MOTIVĀCIJA UN MOTIVĒŠANA    4
1.1.  PAMATAPGALVOJUMI PAR MOTIVĀCIJU UN MOTIVĒŠANU    4
2.  MOTIVĀCIJAS TEORIJAS    6
2.1.  VAJADZĪBU TEORIJA    6
2.1.1.  Maslova vajadzību hierarhija    7
2.1.2.  K.Alderfera ERG teorija    7
2.1.3.  Trīs vajadzības    7
2.1.4.  F.Hercberga divfaktoru teorija    8
2.2.  STIMULĒŠANAS TEORIJA    9
2.2.1.  Stimulēšanas teorijas būtība    9
2.2.2.  Uzvedības modifikācija    9
2.3.  TAISNĪGUMA TEORIJA    10
2.4.  GAIDU TEORIJA    10
2.5.  MĒRĶU IZVIRZĪŠANAS TEORIJA    11
3.  MOTIVĒŠANAS VEIDI    12
3.2.  NEMONETĀRAIS ATALGOJUMS    12
3.3.  BAILES    13
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    14
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    15
  PIELIKUMI    16
Extract

“Viss plūst un mainās”, teica viens no grieķu gudrajiem. Tā tik tiešam ir, taču mainoties pasaulei, rodas ne tikai jaunas iespējas, bet arī jauni sāncenši. Pasaules tirgus kļuvis piesātināts un Latvijai, paliekot atvērtai visai pasaulei, ir jārēķinās ar vissīvāko konkurenci.
Lai izturētu konkurenci, ir nepieciešams pilnveidot visu, kas darīts līdz šim. Ir jāmeklē jauni ceļi un iespējas, atmetot visu lieko. Pats galvenais ir jāmaina veids un attieksme, kā izglītot cilvēkus un organizēt procesus uzņēmumā.
Uzņēmuma peļņa, pašu darbinieku labklājība ir atkarīgas vienīgi no darba ražīguma. Visi uzņēmumu vadītāji gribētu, lai viņiem būtu vislabākie darbinieki - patstāvīgi, kompetenti, ar augstu atbildības sajūtu un daudzām citām lietderīgām īpašībām, jo tieši no viņiem lielā mērā ir atkarīgs darba ražīgums. Bet, lai tādus darbiniekus iegūtu ir jāveic ļoti liels darbs. Un šis darbs pirmām kārtām ir saistīts ar motivēšanu. Šodienas apstākļos darbiniekiem vajadzētu apzināties, ka viņi ir svarīgs faktors visā ražošanas procesā. Diemžēl ir jāatzīst, ka Latvijā nepievērš lielu uzmanību cilvēku faktoram ( ja pievērš vispār), bet var būt ka laiks un augošās prasības sabiedrībā iznīdēs visu neproduktīvo un rezultātus nenesošo.
Tāpēc šī darba mērķis ir parādīt kādā veidā var ietekmēt darbiniekus, izmantojot viņu motivāciju. Jo ja būs šī savstarpējā sapratne starp darbinieku un darba devēju, tad tas noteikti sekmēs uzņēmuma attīstību un līdz ar to paaugstināsies ekonomiskie un sociālie rādītāji valstī.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1112086
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register