Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:691529
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.08.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Korporatīvās sociālās atbildības jēdziens    4
1.1.  Korporatīvās sociālās atbildības platforma    5
1.2.  Iesaistītās puses korporatīvajā sociālajā atbildībā    7
1.3.  Korporatīvās sociālās atbildības būtība    7
1.4.  Argumenti „par” un „pret ”korporatīvo sociālo atbildību    8
2.  Korporatīvā sociālā atbildība un sabiedriskās attiecības    9
3.  Korporatīvās sociālās atbildības un uzņēmējdarbības ētikas saikne    9
4.  Korporatīvā sociālā atbildība Latvijā    10
3.1.  Korporatīvās sociālās atbildības principi Latvijā    11
3.2.  Korporatīvās sociālās atbildības uzdevumi Latvijai    12
3.3.  Zaļā grāmata un korporatīvā sociālā atbildība    12
5.  Korporatīvās sociālās atbildības veidošanas un īstenošanas vispārējie principi un reālie kritēriji    13
5.1.  Korporatīvā kultūra kā korporatīvās sociālās atbildības veidošanas un īstenošanas pamats un sastāvdaļa    13
5.2.  Instrumenti korporatīvās sociālās atbildības programmu veidošanai un analīzei    14
6.  Korporatīvā sociālā atbildība ekoloģiski un sociāli riskantās ekonomikas nozarēs    15
7.  Korporatīvās sociālās atbildības programmas veidošana un īstenošana pasaulē un Latvijā    16
6.1.  Attīstības tendences Eiropas Savienībā un pasaulē    17
8.  Korporatīvās sociālās attīstības programmu veidošanas un īstenošanas problēmas    19
9.  Ieteicamās korporatīvās sociālās atbildības programmas veidošanas metodes    21
  Secinājumi    23
  Bibliogrāfiskais saraksts    24
Extract

Secinājumi
Latvijā korporatīvās sociālās atbildības principi sākuši un turpina attīstīties stihiski.
KSA ir plānotas , sistemātiskas un strukturētas darbības, kas paredz uzņēmuma un sabiedrības ilgtermiņa attīstību un sadarbību.
KSA ir praktisks uzņēmējdarbības instruments peļņas gūšanai un sabiedrības vispārējā labuma vairošanai.
Labākie veidi, lai informētu par uzņēmuma sociāli atbildīgo praksi, ir masu mediji, reklāma, uzņēmuma mājaslapa, internets un tieša komunikācija ar sabiedrību.
Lai KSA būtu praktiski un pilnvērtīgi izmantojama kā biznesa instruments, precīzi jāizzina, kādas ir atsevišķu kopienu un indivīdu sociālās intereses, ko vēlas sabiedrība kopumā.
KSA ir brīvprātīgs standarts, un to var pielietot jebkura lieluma un jebkuras industrijas uzņēmumā.
KSA programma ir jauna iespēja atšķirties no konkurentiem, iemantojot labāku reputāciju un tēlu, kas atbilsts potenciālajām klientu un investor prasībām.
KSA ir uzņēmējdarbības pastāvīgas attīstības iespēja.
KSA ir jauns veids, kā pelnīt vairāk, vienlaikus izpelnoties līdzcilvēku atzinību.
KSA veidošanas un īstenošanas pamatnosacījums ir korporatīvā kultūra.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register