Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:180734
 
Evaluation:
Published: 02.08.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 43 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    5
  Ievads    6
1.  Korporatīvās kultūras teorētiskie pamati    8
1.1.  Korporatīvās kultūras jēdziens    8
1.2.  Korporatīvās kultūras funkcijas un elementi    10
1.3.  Korporatīvās kultūras veidi    15
1.4.  Viesnīcas korporatīvās kultūras iezīmes    18
2.  Viesnīcas Baltic Beach Hotel & SPA korporatīvās kultūras analīze    21
2.1.  Viesnīcas Baltic Beach Hotel & SPA vispārējais raksturojums    21
2.2.  Viesnīcas Baltic Beach Hotel & SPA salīdzinošā analīze ar konkurentiem    24
2.3.  Viesnīcas Baltic Beach Hotel & SPA korporatīvā stila analīze    26
2.4.  Baltic Beach Hotel & SPA korporatīvās kultūras elementu analīze    27
3.  Piedāvājumi viesnīcas Baltic Beach Hotel & SPA korporatīvās kultūras uzlabošanai    32
3.1.  Trūkstošo viesnīcas korporatīvās kultūras elementu un to nozīmīguma noteikšana    32
3.2.  Uzņēmuma Baltic Beach Hotel & SPA korporatīvās kultūras uzlabošanas ieteikumi    34
  Secinājumi    37
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    40
  Pielikumi    43
Extract

Eksperti menedžmenta, biznesa un mārketinga jomā saka, ka korporatīvā kultūra ir uzņēmuma personība, jo tā nosaka vidi, kurā strādā darbinieki. Uzņēmuma kultūrā ietilpst kopīgs uzskatu un vērtību kopums, īpaši darba vide, uzņēmuma misija, ētika, cerības un mērķi. Pozitīva korporatīvā kultūra veicina sadarbību, komandas darbu un lojalitāti.
Katra viesnīca ir liela un sarežģīta sistēma, kurā korporatīvā kultūra ieņem nozīmīgu vietu, jo tā ir ne tikai svarīgs elements, kas veicina visu vienību un nodaļu saskaņotāku un kvalitatīvāku darbu, bet arī veido un virza uzņēmuma firmas stilu, padarot to par īpašu salīdzinājumā ar konkurentiem un veicina biznesa uzlabošanos.
Pēc datiem, kas iegūti Oksfordas Universitātes biznesa fakultātes studentu pētījumā, laimīgie darbinieki ir par 13% produktīvāki . Viesnīcu veido vairākas nodaļas ar dažādām funkcijām: front office, housekeeping, grāmatvedība, uzturēšana, pārdošana, cilvēkresursi, kā arī pārtika un dzērieni. Katrai no šīm jomām ir savi individuālie ikdienas uzdevumi, taču tām visām ir kopīgas vērtības un cerības. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register