Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:627284
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
I.1.  Kas ir kosmētika un tās iepakojums?    4
2.  Patērētāju tipi    5
3.  Patērētāja izvēles ietekmējošie faktori    7
3.1.  Reklāma    8
3.2.  Zīmoli    9
3.3.  Informācija uz iepakojuma    11
3.4.  Preču izkārtojums veikala plauktā    11
4.  Iepakojuma dizains    13
II.5.  Metodikas raksturojums    19
6.  Pētījuma rezultāti, to analīze un interpretācija    20
  Nobeigums    25
  Literatūras saraksts    26
  Pielikumi:1.Anketa    28
Extract

1. Kas ir kosmētika un tās iepakojums?

Latvijas likumdošana kosmētikas līdzekli definē kā vielu vai preparātu, ko lieto dažādu cilvēka ķermeņa ārējo daļu, zobu vai mutes dobuma gļotādas kopšanai, tīrīšanai, iesmaržošanai, aizsargāšanai un uzturēšanai labā stāvoklī, kā arī lai mainītu to izskatu vai koriģētu ķermeņa smaržu. [11]
Asīrietes lakoja savu seju ar speciālu maisījumu, kas padarīja to emaljai līdzīgu - cietu un spīdīgu. Indusu sievietes zeltīja savas lūpas, klāja uz zobiem brūnu krāsu, bet uz sejas un kakla - baltu. Maurīcietes zīmēja ziedu rakstus zilganā krāsā uz savām sejām, bet ēģiptietes zīmēja ar zaļu ogļskābo varu zem acīm lokus un pagarināja acis ar tumšas līnijas palīdzību - šis paradums saglabājies līdz mūsdienām. [11] Tātad kosmētika nav mūsdienu izgudrojums, kas radīts tikai tāpēc, lai kāds no tā gūtu peļņu. Mūsdienās tāpat kā agrāk kosmētika tiek izmantota ikdienā. Atšķirība ir tā, ka mūsdienās lielu lomu spēlē tieši preces iepakojums.
Smaržas dod mums dažādas emocijas atkarībā no vietas, uz kuru mēs dodamies. Mēs bieži vien saistam smaržas un aromātus ar kādu konkrētu personu, un tās mēs lietojam tikai skaistumam un nekam citam. [30] Bieži vien tieši šīs jaukās atmiņas liek mums vēl un vēl iegādāties kādas konkrētas preces.
Pēc iepakojuma likuma 1. panta – iepakojums ir precēm pievienots izstrādājumu kopums, ko izmanto, lai aizsargātu, saturētu, piegādātu, uzglabātu, ērti lietotu, realizētu izejvielas un gatavas preces un iepazīstinātu ar tām visā iepakojuma aprites ciklā no ražotāja līdz patērētājam. Par iepakojumu uzskata arī to iepakojumu un iepakojuma materiālu, ko pakalpojumu sniedzējs pievieno izstrādājumiem un kas pēc pakalpojuma sniegšanas nonāk pie pakalpojuma saņēmēja. Iepakojums tiek atdalīts no preces pirms patērēšanas vai patērēšanas laikā. [24, 2]
Tomēr mūsdienās iepakojums ir kas vairāk. Mēs pērkam smaržas ar domu, ka mēs labi smaržosim, ka šis aromāts atstās iespaidu arī uz apkārtējiem cilvēkiem. Bet vai laba smarža var būt neglītā iepakojumā? Mēs automātiski saistam labu, gaumīgu iepakojumu ar labu smaržu. Ja veikala plauktā novietotu franču smaržas parastā trīs litru burkā blakus skaistajiem smaržu iepakojumiem, vai būtu daudz cilvēku, kas izrādītu interesi par šīm smaržām? Pieļauju, ka nē. Un cilvēki būtu neizpratnē un neticētu, ka tās tiešām ir īstas franču smaržas, jo mēs esam pieraduši smaržas vērtēt pēc to iepakojuma dizaina.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register